مجموعه مونیکس پد شما را به خرید بهترین محصولات بهداشتی و سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار صادرات پد بهداشتی روزانه

آنچه در این مقاله می خوانید...

جلوگیری از بوی نامطبوع با پد های بهداشتیمرکز پخش پد بهداشتی روزانه

در گذشته خانم ها فقط از  پارچه ی پنبه ای برای زمان قاعدگی استفاده می کردند . نوار بهداشتی و صابون آنتی باکتریال دتول با شکل ها و طرح های متنوع در بازار موجود می باشد ، همه ی نوار بهداشتی ها کاربرد یکسانی دارند . اندازه و طرح های مختلف سختی این روزها را آسان می کند .

بعضی از نوارها فقط با یک چسب به لباس زیر وصل می شوند ، پد وسیله ای است که همیشه کاربرد دارد ، بازار صادرات پد بهداشتی روزانه همیشه رونق داشته است در ادامه به انواع پد روزانه و کاربرد آن می پردازیم .

بازار صادرات پد بهداشتی روزانه

جلوگیری از بوی نامطبوع با پد های بهداشتی

جلوگیری از بوی نامطبوع با پد های بهداشتی برای جلوگیری از بوی نامطبوع با پد در دوران قاعدگی هر روز حمام کنید .  با خوردن غذای مقوی دچار ضعف نمی شوید و از ورزش کردن سخت و پیاده روی طولانی که به بدن آسیب می زند جدا خوداری کنید .

پد های بهداشتی و صابون چای سبزان جی انواع مختلفی دارد از جمله :

پد یک بار مصرف : این پد مخصوص برای شب است ، با یک لایه بلند و نازک درست شده است که هنگام استفاده وجود آن را احساس نمی کنید  ، پد بهداشتی یکبار مصرف برای روز های پایانی قاعدگی توصیه می شود چون قطر این پد خیلی کم می باشد ممکن است لباس زیر و یا رختخواب کثیف شود .این پد به صورت معطر ، ساده ، پد بزرگ و کوچک ، پد مخصوص شب و پد مخصوص روز  وجود دارد .

پد قابل شستشو : این پد پارچه ای هستند که به صورت دست دوز و یا  کارخانه ای می باشند در گذشته خانم ها برای دوران قاعدگی از پارچه های پنبه ای استفاده می کردند و پس از این دوران پارچه های مصرفی را می شستن و دوباره استفاده می کردند

امروزه پد های نخی وارد بازار شده که قابل شستشو می باشند و تا مدت ها می توانید از این پد استفاده کنید ، پد را پس از استفاده در آفتاب پهن کنید و اگر آفتاب در دسترس نبود می توانید با اتو پارچه ها را خشک و داغ کنید . نوار بهداشتی معمولی :از جمله رایج ترین نوار مصرفی می باشد که با شکل های ساده ، مشبک ، بالدار در بازار موجود است تفاوت بالدار با ساده داشتن دو لبه اضافی در نوار که سعی دارد نوار را محکم به لباس زیر بچسباند .

نوار بهداشتی مردان : این نوار بهداشتی بر اساس ساختار بدن مردان عرضه می شود مردان با مصرف آن احساس ناخوشایندی نمی کنند . علاوه بر جذب ترشحات مردانه ، قطرات ادرار را نیز  جذب می کند .

مرکز پخش پد بهداشتی روزانه

مرکز پخش پد بهداشتی روزانه مرکز پخش پد بهداشتی روزانه همیشه سعی دارد بهترین محصول را  از نظر کیفیت و طرح های متنوع به هموطنان عزیز ارائه بدهد . با خرید در اینترنت این قابلیت را بدست می آورید که محصولات جدید را مشاهده کنید .

سمیرا زارع

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه مونیکس پد شما را به خرید بهترین محصولات بهداشتی و سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید