مجموعه مونیکس پد شما را به خرید بهترین محصولات بهداشتی و سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه مستقیم پد بهداشتی روزانه

آنچه در این مقاله می خوانید...

پد بهداشتی روزانه چه ویژگی هایی دارد؟مرکز خرید پد بهداشتی روزانه

پد بهداشتی روزانه و صابون آنتی باکتریال دتول یکی از وسایل ضروری برای خانمها می باشد که هر ماه به آن نیاز پیدا می کنند به علت سیستم فیزیولوژیکی بدن زنان، در بدن آنها هر ماه مقداری خونریزی اتفاق می افتد و برای جلوگیری از کثیف شدن لباس ها ناگزیرند از وسیله ای به نام پد بهداشتی استفاده نمایند. فروش پد بهداشتی در فروشگاه ما توسط فروشندگان ما، انجام می گیرد و شما می توانید انواع متنوع آن را متناسب با سلیقه خود به روش عرضه مستقیم خریداری نمایید .

عرضه مستقیم پد بهداشتی روزانه

پد بهداشتی روزانه چه ویژگی هایی دارد؟

پد بهداشتی روزانه چه ویژگی هایی دارد؟ تا پیش از سال ۱۹۷۰ میلادی از نوار و پد های بهداشتی و صابون چای سبزان جی کنونی خبری نبود و زنان برای جلوگیری از نشت خون به لباس، از مواد مختلفی استفاده می کردند. به تدریج با پیشرفت علم و تکنولوژی و کشف مواد مختلف کم کم پدهای امروزی پدید آمدند. پد بهداشتی روزانه که به آن دستمال یا پارچه بهداشتی نیز می گویند شبیه پوشک نوزادان و در اندازه کوچکتر می باشد و در انواع مختلف، تولید و به بازار عرضه می شود.

پدهای بهداشتی روزانه در زمان عادت ماهیانه زنان، در داخل لباس زیر قرار می گیرند. این پدهای متنوع ، قابلیت جذب و اندازه های متفاوت دارند. امروزه انواع مختلف آن به نام های پد نازک، پد معطر، بالدار، ویژه شب و مخصوص روز و در جنس های پنبه ای، کتان و مشبک و سایز کوچک متوسط بزرگ و خیلی بزرگ تولید می شوند.

در تولید این پدها از مواد جاذب سلولزی استفاده می شود که بعد از مصرف باید دور انداخته شوند. پدهای مذکور به گونه ای طراحی شده اند که به لباس زیر می چسبند و در هنگام حرکت کردن یا خوابیدن ، ثابت می مانند. این پدها باید هر چهار ساعت یک بار تعویض شوند تا موجب ورود باکتری و میکروب به بدن زنان نشود. پدهای تولید شده ایرانی استریل و از الیاف مصنوعی و پنبه و مواد جاذب می باشند.

مرکز خرید پد بهداشتی روزانه

مرکز خرید پد بهداشتی روزانه در مرکز فروشگاهی ما انواع پد بهداشتی با کیفیت بالا و بهداشتی در اندازه ها و مدل های متنوع در معرض فروش گذاشته شده است و شما می توانید برای خرید آن مستقیما به فروشگاه معتبر ما مراجعه کنید همچنین برای افرادی که به هر دلیلی تمایل دارند اینترنتی خرید نمایند پایگاه اینترنتی ترتیب دادیم تا بتوانند به صورت آنلاین، محصول مورد نظر را در حجم عمده سفارش دهند تا همکاران ما در اسرع وقت به ادرس تعیین شده توسط شما ارسال نمایند.

به علت عرضه مستقیم محصولات تولیدی از تولیدی به مرکز فروش، قیمت پد بهداشتی، بسیار منصفانه می باشد همچنین به علت اینکه فرایند خرید در حجم انبوه انجام می شود هزینه حمل و نقل آن نیز پایین می آید.

سمیرا زارع

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه مونیکس پد شما را به خرید بهترین محصولات بهداشتی و سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید