مجموعه مونیکس پد شما را به خرید بهترین محصولات بهداشتی و سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه نوار بهداشتی طرح دار با رویه کتانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

بهترین نوار بهداشتی برای دوران قاعدگیخرید نوار بهداشتی طرح دار ویژه شب

نوار بهداشتی و خمیر دندان کرست بزرگ که یکی از احتیاجات مهم برای هر زنی می باشد و هر خانم در طول زندگی تعداد فراوانی از این نوار بهداشتی را ماهانه استفاده می کند و کیفیت آن بسیار حائز اهمیت است. امروزه نوار بهداشتی طرح دار تولید و وارد بازار شده که ضد حساسیت می باشند و هر خانمی می تواند از آن استفاده کند. عرضه نوار‌ بهداشتی طرح دار با رویه کتانی که جدید ترین نوع تولید می باشد با قیمتی مناسب و اختلافی کوچک با نوار بهداشتی معمولی به بازار های داخلی عرضه می شود.

عرضه نوار بهداشتی طرح دار با رویه کتانی

بهترین نوار بهداشتی برای دوران قاعدگی

بهترین نوار بهداشتی برای دوران قاعدگی ما در دوران زندگی خود هر ماه با این امر طبیعی سر و کار داریم و در طول زندگی انواعی از نوار بهداشتی ها و خمیر دندان میسویک پمپی را استفاده کرده ایم که بارها شنیده ایم که بعضی از بانوان به نوار‌ بهداشتی ها حساسیت دارند و از استفاده کردن از آن ها دچار مشکلات عفونی و حساسیت می شوند. این محصول دارای تأییدیه وزارت بهداشت و درمان می باشد و هیچ گونه مشکلی برای بیمار به وجود نمی آورد.

حساسیت به نوار بهداشتی اولین موضوع و شایع ترین بیماری پس از استفاده از این محصول می باشد که گاهی بعضی از افراد دچار قارچ، عفونت، سوزش، خارش و اگزما می شوند.

ما شما را با بهترین نوار بهداشتی کتانی برای دوران قاعدگی آشنا می کنیم تا با استفاده از آن حس خوب و راحتی در این دوران داشته باشید.

این نوار بهداشتی های کتانی در طرح و رنگ بندی های متنوع تولید می شوند که ضد حساسیت و بسیار نرم و لطیف است و تا اکنون جز برترین نوار بهداشتی های تولیدی در کشور بوده است.

نوار بهداشتی با روکش کتان جذب بسیار بالایی دارد و می توان آن را برای استفاده در مسافرت و زمان های زیاد مانند شب استفاده کرد و اطمینان کامل از جذب بالای آن داشت. هم چنین پارچه استفاده شده در این نوار بهداشتی ها از بهترین مواد اولیه و الیاف های نخ و پنبه تهیه و تولید می شود.

خرید نوار بهداشتی طرح دار ویژه شب

خرید نوار بهداشتی طرح دار ویژه شب هم چنین شما می توانید برای خرید نوار بهداشتی طرح دار ویژه شب به داروخانه ها و فروشگاه های لوازم آرایشی بهداشتی مراجعه کنید و به صورت مستقیم و حضوری خرید کنید.

تولید کنندگان ما با راه اندازی سایت فروش اینترنتی خرید را برای خانوم ها آسان نموده اند و شما می توانید با مراجعه به سایت معتبر ما به صورت عمده و تک از این نوار بهداشتی های طرح دار ویژه شب ثبت سفارش کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن و قیمت مقرون به صرفه به صورت پست رایگان تحویل بگیرید.

سمیرا زارع

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه مونیکس پد شما را به خرید بهترین محصولات بهداشتی و سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید