مجموعه مونیکس پد شما را به خرید بهترین محصولات بهداشتی و سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه پد بهداشتی خیلی نازک کتانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

موارد استفاده از پد بهداشتی نازکقیمت نهایی پد بهداشتی روزانه نازک

پد بهداشتی و دستمال کاغذی تنو ۱۵۰ برگ دولا ظاهری سفید و نازک دارد و عموما از پوشک بچه کوچکتر است. بانوان و دختر خانم ها از این محصول در هنگام قاعدگی استفاده می کنند. یک طرف آن دارای چسب می باشد تا بتواند به خوبی به لباس زیر بچسبد و فیکس شود. فروش و عرضه پد بهداشتی نازک از رونق خوبی برخوردار است. جهت اطلاع از شرایط عرضه و فروش آن با این مرکز در ارتباط باشید.

عرضه پد بهداشتی خیلی نازک کتانی

موارد استفاده از پد بهداشتی نازک

موارد استفاده از پد بهداشتی نازک آیا از موارد استفاده از پد بهداشتی نازک و دستمال کاغذی بیتا اطلاع دارید؟ جهت کسب اطلاعات بیشتر این مقاله را مطالعه بفرمایید.

این محصولات بهداشتی توسط برند های مختلفی تولید و روانه بازار مصرف می شوند که از میان آنها می توان به نوار های مشبک، نازک، ضخیم و یا بالدار اشاره کرد.

بسیاری از افراد از کاربرد های پد بهداشتی اطلاع ندارند. لازم به ذکر است که این پد ها علاوه بر بانوان برای آقایان نیز قابل استفاده می باشند.

مواد اولیه نوار بهداشتی ها باید از مواد طبیعی و ارگانیک، مانند الیاف پنبه باشد تا منجر به بروز حساسیت های پوستی و خارش نشوند.

این دسته از محصولات بیشتر برای دوران قاعدگی و اوایل یائسگی کاربرد دارند و این موضوع به علت قابلیت جذب بالای آنها است.

پزشکان توصیه می کنند که تا حد امکان از نوار بهداشتی های نازک استفاده کنید اما دلیل این موضوع چیست؟

نوار های نازک قابلیت جذب بیشتر و بهتری نسبت به نوار های ضخیم داشته و می توانند برای مدت بیشتری مورد استفاده قرار بگیرند.

نوار های ضخیم قابلیت جذب کمتری نسبت به نوار های نازک دارند. توصیه می شود که تا حد امکان از پد های نازک و کوچک استفاده کنید.

قیمت نهایی پد بهداشتی روزانه نازک

قیمت نهایی پد بهداشتی روزانه نازک این مجموعه یکی از فروشندگان برتر انواع نوار بهداشتی ضد حساسیت و مرغوب می باشد که اقدام به فروش این پد ها با قیمت و کیفیتی مناسب و باور نکردنی نموده است.

شاید شما نیز مایل به کسب اطلاعاتی در مورد قیمت و تعرفه های جدید پد بهداشتی کتانی باشید.

جهت اطلاع از قیمت پد بهداشتی می توانید لیست قیمت روز را مشاهده نمایید و یا این که با کارشناسان فروش مجرب این مجموعه ارتباط بگیرید و سوالات خود را از آنها بپرسید.

کارشناسان ما در واحد فروش این مجموعه آماده کمک به مشتریان گرامی هستند و می توانند ضمن پاسخ به سوالات آنها، سفارشات را نیز ثبت نمایند.

خرید از این مرکز می تواند به دو روش عمده و تکی انجام پذیرد. مشتری با توجه به نیاز خود یکی از روش های خرید را انتخاب می کند که البته خرید عمده از محبوبیت بیشتری در میان مشتریان برخوردار است.

سمیرا زارع

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه مونیکس پد شما را به خرید بهترین محصولات بهداشتی و سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید