مجموعه مونیکس پد شما را به خرید بهترین محصولات بهداشتی و سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشنده کلی نوار بهداشتی جذب بالا

آنچه در این مقاله می خوانید...

نرمی و لطافت سطح نوار بهداشتیبازرگانی خرید نوار بهداشتی جذب بالا

استایل خانم ها این طور می باشد که هرماه یک بار دچار تغییر و تحولات هورمونی می شود که به صورت عادت ماهانه از یک سن خاصی به بعد اتفاق می افتد رعایت بهداشت در این سیکل های ماهانه بسیار مهم است به همین خاطر برای بهداشت و راحتی خانم ها پدهای مخصوص به نام نوار بهداشتی و خمیر دندان مریدنت ترمیم کننده جذب بالا در سایزها و مدل های گوناگون توسط فروشنده های نوار بهداشتی وارد بازار شده است.

فروشنده کلی نوار بهداشتی جذب بالا

نرمی و لطافت سطح نوار بهداشتی

نرمی و لطافت سطح نوار بهداشتی عادت ماهانه از تغییرات بدنی مهمی است که در خانم ها تا قبل از یائسگی هر ماه اتفاق می افتد و این عادت ماهانه اگر به صورت منظم اتفاق بیافتد نشانه سلامت بانوان می باشد. یکی از نکات مهم که در این دوره باید رعایت شود بهداشت فردی است که با خرید نوار بهداشتی و خمیر دندان میسویک کودک مناسب و استاندارد به مقدار زیادی می توان آن را رعایت کرد.

نوار بهداشتی شبیه پوشک بچه است در سایز های کوچک تر که بانوان در دوره عادت ماهانه از ان استفاده می کنند و دغدغه بانوان در دوران عادت ماهانه رعایت بهداشت در این دوران می باشد و با وجود نوار بهداشتی تا حدودی این مشکل حل شده است اما به دلیل الیاف مصنوعی و پنبه ای بودن نوار بهداشتی باید با احتیاط از آن ها استفاده کرد. در گذشته به جای نوار بهداشتی زنان از پارچه استفاده می کردند و احتمال ورود آلودگی ها به داخل رحم وجود دارد.

مهم ترین ویژگی نوار بهداشتی قدرت جذب بالای آن است. نوار بهداشتی به دو صورت پنبه ای و مشبک موجود است که خانم ها با توجه به نیاز خود می توانند از ان استفاده کنند. بعضی از خانم ها با نوار بهداشتی پنبه ای راحت ترند و بعضی با نوار بهداشتی مشبک. نوار بهداشتی مشبک قدرت جذب بالایی دارد اما در بعضی از خانم ها ایجاد حساسیت می کند. سطح نوار بهداشتی باید نرم و لطیف باشد تا در بانوان دچار حساسیت خارش و سوزش نکند و به گونه ای باشد که هوا بتواند از آن عبور کند و از ایجاد قارچ و عفونت جلوگیری کند.

بازرگانی خرید نوار بهداشتی جذب بالا

بازرگانی خرید نوار بهداشتی جذب بالا خوشبختانه در سال های اخیر تنوع نوار بهداشتی در بازار بسیار زیاد شده و انتخاب برای بانوان راحت تر شده است و می توانند بنا به نیاز و ویژگی های فرد خود نوار بهداشتی مناسب خود را انتخاب کنند.

انواع نوار بهداشتی در بازار به صورت نوار بهداشتی بالدار و ساده، نوار بهداشتی شبانه و روزانه، نوار بهداشتی معطر، پد روزانه برای ترشحات روزانه و نوار بهداشتی چند بار مصرف موجود است.

خانم ها برای خرید نوار بهداشتی مناسب با نیاز خود می توانند از سایت ها و فروشگاه های معتبر خریداری نمایند.

سمیرا زارع

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه مونیکس پد شما را به خرید بهترین محصولات بهداشتی و سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید