مجموعه مونیکس پد شما را به خرید بهترین محصولات بهداشتی و سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش تضمینی نوار بهداشتی ساده

آنچه در این مقاله می خوانید...

اطلاعاتی درباره انواع نوار بهداشتیقیمت انواع نوار بهداشتی ساده

نوار بهداشتی و صابون زغال اورکلین کی از لوازم های ضروری برای بانوان می باشد که توسط برند های مختلف در انواع متنوع تولید و در بازار به فروش می رسد. نوار بهداشتی ساده از پرفروش ترین نمونه این محصول است و در برند های معتبری به بازار ارائه می گردد. فروش نوار بهداشتی ساده به صورت کاملا تضمینی توسط سایت حاضر انجام می گیرد.

فروش تضمینی نوار بهداشتی ساده

اطلاعاتی درباره انواع نوار بهداشتی

اطلاعاتی درباره انواع نوار بهداشتی بهتر است بدانید امروزه ۹۰ درصد از بانوان از نوار بهداشتی و صابون سبوس برنج بیز استفاده می کنند و این محصول بهداشتی بسیار طرفدار دارد، در واقع از نوار بهداشتی برای جلوگیری از نفوذ خون قاعدگی به لباس استفاده می کنند، این محصول همچنین در رعایت بهداشت ناحیه تناسلی در دوران عادت ماهیانه اهمیت بسیار زیادی دارد.

از انواع نوار بهداشتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوار بهداشتی بالدار: این نوع از نوار بهداشتی بسیار مورد استقبال قرار گرفته و به دلیل داشتن بال های موجود در اطراف آن، اصلا جابجا نمی شود و کمترین کثیفی را به همراه دارد.
  • نوار بهداشتی ساده: این نوع از نوار کاملا ساده بوده و فقط با چسبی که در زیر آن تعبیه شده است به لباس زیر متصل می شود.
  • نوار بهداشتی ویژه شب: این محصولات دارای طول و عرض بزرگتر و همچنین ضخامت بیشتر می باشند و به راحتی می توان در شب از آن ها استفاده کرد، این نمونه از نوار بهداشتی ها قدرت جذب بالایی دارند.
  • نوار بهداشتی چند بارمصرف: مواد به کار رفته در این نوار بهداشتی ها به صورتی می باشد که می توان بعد از هر بار مصرف آن را شست و دوباره استفاده کرد؛ این محصول طرفداران کمتری داشته و ممکن است باعث ایجاد حساسیت شود.
  • و …

قیمت انواع نوار بهداشتی ساده

قیمت انواع نوار بهداشتی ساده بهتر است در هنگام خرید نوار بهداشتی ساده به کیفیت آن توجه کافی داشته باشید چرا که محصول بی کیفیت ممکن است شما را دچار حساسیت و مشکل کند، همچنین باید به سایز و ابعاد نوار دقت نمود و با توجه به میزان خونریزی ابعاد و اندازه آن را انتخاب کرد.

قیمت نوار بهداشتی با توجه به کارایی که دارد بسیار مناسب بوده و همین مورد باعث شده تا روز به روز بر مشتریان آن افزوده شود، از مهم ترین عامل در قیمت گذاری این محصول می توان به کیفیت آن، نوع نوار بهداشتی، برند تولیدی، بسته بندی آن، نحوه خرید و فروش اشاره کرد.

با در دسترس بودن اینترنت فروش نوار بهداشتی ساده به صورت مستقیم و غیر حضوری انجام می گیرد و با مراجعه به سایت های اینترنتی ما می توانید در کمترین زمان ممکن آن را تهیه نمایید، همچنین می توانید قیمت روز محصول را قبل از خرید به دست آورید.

سمیرا زارع

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه مونیکس پد شما را به خرید بهترین محصولات بهداشتی و سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید