مجموعه مونیکس پد شما را به خرید بهترین محصولات بهداشتی و سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده نوار بهداشتی بالدار ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید...

مقایسه نوار بهداشتی با تامپونخرید مستقیم نوار بهداشتی مشبک ارزان

فروش نوار بهداشتی ارزان و دستمال کاغذی تنو ۱۵۰ برگ دولا به صورت عمده در فروشگاه ها و نمایندگی های زیادی در سراسر کشور صورت می گیرد که انواع نوار بهداشتی از جمله نوار بهداشتی بالدار و ساده را با بهترین کیفیت در سایز های متفاوت، با برند های گوناگون به فروش می رسانند.

معمولا این نوار بهداشتی ها چون به صورت عمده به فروش می رسد از قیمت کمتر و ارزان تری برخوردار است.

فروش عمده نوار بهداشتی بالدار ارزان

مقایسه نوار بهداشتی با تامپون

مقایسه نوار بهداشتی با تامپون نوار بهداشتی و دستمال کاغذی بیتا هر دو جزء محصولات بهداشتی است که خانم ها در ایام عادت ماهیانه از آن استفاده می کنند ولی دارای تفاوت های زیادی در نوع مصرف و عوارض به وجود آمده، هستند.

تامپون از جنس پنبه ساخته می شود که در هنگام عادت ماهانه در داخل واژن قرار می گیرد و خون حاصل را جذب می کند ولی نوار بهداشتی بر روی لباس زیر توسط چسب های موجود در آن، بیرون از فرج قرار می گیرد تا خون خارج شده از بدن را جذب کند.

از دیگر تفاوت های آن طرز استفاده است که نوار بهداشتی در مقایسه با تامپون، در محیط های عمومی راحت تر و آسان تر استفاده می شود چون تامپون باید در داخل مهبل فرو رود و این کار ممکن است با کمی درد و سختی همراه باشد.

تامپون ها به خاطر قرار گرفتن در داخل مهبل، ممکن است موجب بیماری به نام سندرم شوک سمی شوند در صورتی که استفاده از نوار بهداشتی این عامل را ایجاد نمی کند . علاوه بر این از نوار بهداشتی در طول شب نیز می توان استفاده کرد اما تامپون را باید به طور مکرر در طول شب تعویض کرد.

از نظر سایز و اندازه تامپون ها نسبت به نوار بهداشتی، اندازه کوچکتری دارند به طوری که در داخل جیب و یا کف دست به راحتی جا می گیرند بنابراین حمل و جابجایی آسان تری دارند. هم چنین در هنگام استفاده از تامپون می توان هر لباسی مانند دامن کوتاه را پوشید چون تامپون از خروج خون به بیرون بدن جلوگیری می کند.

از دیگر تفاوت های آن هنگام رفتن به شنا است که شنا کردن در هنگام استفاده از نوار بهداشتی ممنوع می باشد ولی با استفاده از تامپون می توان به شنا رفت حتی شیرجه هم می توان زد.

 

خرید مستقیم نوار بهداشتی مشبک ارزان

خرید مستقیم نوار بهداشتی مشبک ارزان خرید نوار بهداشتی ارزان را می توان به طور مستقیم و بدون واسطه از سایت های اینترنتی مربوط به فروشگاه های لوازم بهداشتی معتبر انجام داد. در این سایت ها انواع نوار بهداشتی مشبک و ساده با بسته بندی های متنوع که دارای تاییدیه بهداشت می باشد همراه با ذکر قیمت، به اشتراک گذاشته می شود.

سمیرا زارع

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه مونیکس پد شما را به خرید بهترین محصولات بهداشتی و سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید