مجموعه مونیکس پد شما را به خرید بهترین محصولات بهداشتی و سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش مستقیم نوار بهداشتی بالدار بزرگ

آنچه در این مقاله می خوانید...

مزایای استفاده از نوار بهداشتی بالدارقیمت عمده نوار بهداشتی بالدار

فروش مستقیم نوار بهداشتی بالدار بزرگ با کیفیت مناسب انجام می شود. گفتنی است، مشتریان عمده می توانند بهترین نوار بهداشتی بزرگ را که شرکت های معتبری از الیاف مرغوب ساخته اند، به راحتی و بدون واسطه تهیه کنند. قیمت نوار بهداشتی نیز به این شکل، پایین تر ارائه می شود. به هر حال، این نوع خاص از کالا یکی از پرمصرف ترین محصولات بهداشتی به شمار می رود و مشتریان فراوانی دارد.

فروش مستقیم نوار بهداشتی بالدار بزرگ

مزایای استفاده از نوار بهداشتی بالدار

مزایای استفاده از نوار بهداشتی بالدار درباره مزایای استفاده از نوار بهداشتی بالدار، نیاز است تا به کیفیت آن ابتدا بپردازیم. محصولی که از بهترین الیاف تولید شده باشد، آلرژیک نیست، زبر نمی باشد و در همین حال، سایزهای متنوعی دارد. البته نمی توان از مزیت هایی که این نوارها نسبت به سایر کالاهای مشابه دارند، صرف نظر کرد که برخی از ویژگی ها عبارت می باشند از:

  • به دلیل داشتن دو چسب بر روی باله ها، راحت به لباس زیر می چسبند‌ و جدا نمی شوند. این کار سبب می شود تا نگران جابه‌جایی آن نیز نباشید.
  • برای پیاده روی و ورزش سبک هم مناسب اند و از لباس جدا نمی شوند.
  • جذب خوبی دارد و در همین حال برخی از آنها به مدت زمان طولانی می شود، مورد استفاده قرار داد.
  • به علت داشتن سایزهای گوناگون، همه طیف ها می توانند از آن استفاده کنند.

اینها خصوصیات اصلی چنین کالایی می باشد که به چند مورد مهم اشاره کردیم. به هر حال، همین محصولات هم مرغوب و نامرغوب دارد که بهتر است در هنگام خرید به مارک و همینطور کیفیت آن دقت کنید. بی تردید با کیفیت ترین‌ نوارها دوام بیشتری داشته و در عین زمان، هیچ عارضه ای ندارد.

قیمت عمده نوار بهداشتی بالدار

قیمت عمده نوار بهداشتی بالدار در زمینه قیمت عمده نوار بهداشتی بالدار باید بیان نمود که از نوع تکی ارزان تر ارائه می شود. به این علت است که مشتریان عمده اعم از فروشندگان کالای بهداشتی و همینطور شرکت های بازرگانی به این شیوه خرید می کنند.

البته قیمت ها حتی در سطح عمده هم فرق می کند که به عواملی همچون کیفیت بستگی دارد. نوع درجه یک نوارهای بهداشتی را شرکت های نام آشنا از بهترین الیاف و به وسیله دستگاه های خاصی می سازند. طبیعی است اگر با بهای بالاتری ارائه شوند.

در کنار این موضوع، بحث بسته بندی هم در این زمینه تاثیر دارد. مثلاً برخی از بسته ها 7 عدد و برخی دیگر 10 عدد دارند. همینطور نباید سایزها را نیز نادیده گرفت. این کالاها را به کوچک، متوسط، بزرگ و خیلی بزرگ دسته بندی می کنند که هرچه ابعاد کلان تر باشد، به همان میزان مواد اولیه بیشتری نیاز است و گران تمام می شود.

سمیرا زارع

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه مونیکس پد شما را به خرید بهترین محصولات بهداشتی و سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید