مجموعه مونیکس پد شما را به خرید بهترین محصولات بهداشتی و سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش مستقیم نوار بهداشتی بالدار

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی انواع نوار بهداشتی بالداربازار خرید نوار بهداشتی بالدار

نوار بهداشتی و صابون آنتی باکتریال دتول این یکی از مهمترین محصولات برای بانوان در دوران قاعدگی است که مانع انتقال عفونت و آلودگی به فرد می شود. فروش مستقیم نوار بهداشتی بالدار به خریداران گرامی کمک می کند این محصول را بتوانند بدون هیچ واسطه ای با کیفیتی اصل به قیمت نرخ کارخانه خریداری کنند و آن را بدون هیچ واسطه ای تحویل گرفته و از قیمت مناسب آن بهره مند شود که در واقع فروش مستقیم محصول مساوی است با کاهش هزینه های جانبی.

 

فروش مستقیم نوار بهداشتی بالدار

معرفی انواع نوار بهداشتی بالدار

معرفی انواع نوار بهداشتی بالدار در دوران قاعدگی یکی از محصولاتی که همه بانوان از آن استفاده می کنند، نوار بهداشتی و صابون چای سبزان جی است که در مسائل بهداشتی و جلوگیری از انواع عفونت ها و بیماری ها نقش بسیار مهمی دارد. نوار بهداشتی ها انواع مختلفی دارد که یکبار مصرف است و معمولاً ضخامت و اندازه های مختلفی دارند.

برای مثال نوار بهداشتی هایی که ضخامت کم و اندازه های کوچک دارد، به آن ها پدیده های روزانه گفته می شود که برای اواخر دوران قاعدگی است که برای خونریزی های بسیار کم استفاده می شود یا حتی می توان به طور روزانه از ان استفاده کرد.

نمونه های دیگر که نوار بهداشتی های ضخیم و اندازه های بزرگتر است، برای خونریزی های سنگین تر و در ۴ روز اول دوران قاعدگی استفاده می‌شوند. کاربرد این محصولات به گونه‌ای است که خون و ترشحات را به خود جذب می کند. توجه داشته باشید که تعویض به موقع پدهای بهداشتی نقش بسزایی در سلامت شما خواهد داشت.

معمولاً این نوار بهداشتی ها در دو نوع بالدار و بدون بال می باشد نمونه‌های بالدار آن که هم در وسط نوار و هم در کناره‌های آن چسب داشته و به کنار لباس زیر می چسبد، مانع نشت خون بی بی رو می شود که در واقع نوار بهداشتی های بالدار بهترین گزینه است این بال ها کمک می کند که نوار جابجا نشده و مانع کثیف شدن لباس می گردد.

پس توجه داشته باشید بهترین نوار بهداشتی نوار بهداشتی های پنبه ای با جذب بالا و بالدار است که سطح جذب آن مطلوب و بالا بوده و باعث می شود که خون به سطح نوار باز نگردد و همچنین موجب حساسیت و خارش در پوست شما نشود.

بازار خرید نوار بهداشتی بالدار

بازار خرید نوار بهداشتی بالدار با توجه به اینکه استفاده از نوار بهداشتی به همه بانوان توصیه می‌شود و برای جلوگیری از بیماری های قارچی عفونی دستگاه تناسلی گزینه مناسبی است، ا بازار خرید نوار بهداشتی بالدار پر رونق است و مملو از مشتریانی است که قصد خرید نمونه های مختلفی از آن را دارند.

تولید نوار بهداشتی در کشور توسط برندهای مختلفی همچون پنبه ریز، تافته، مونیکس و… انجام می شود که هر کدام از برندها مزیت های خاص خود را دارد و با استفاده از بهترین الیاف به روشی بهداشتی تولید و با بسته بندی های کاملاً مناسب به بازار ارائه می‌شود.

سمیرا زارع

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه مونیکس پد شما را به خرید بهترین محصولات بهداشتی و سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید