مجموعه مونیکس پد شما را به خرید بهترین محصولات بهداشتی و سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش مستقیم پد بهداشتی استخری

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات پد بهداشتی استخریآخرین قیمت پد بهداشتی استخری

پد بهداشتی استخری یا تامپون و خمیر دندان مریدنت ترمیم کننده، وسیله زنانه ای می باشند که در هنگام عادت ماهیانه بانوان می توانند از آنها به راحتی استفاده نمایند.

فروش مستقیم پد بهداشتی استخری از طریق نمایندگی های فروش امکان پذیر می باشد. شما می توانید بهترین و با کیفیت ترین محصولات را تهیه نمایید.

فروش مستقیم پد بهداشتی استخری

مشخصات پد بهداشتی استخری

مشخصات پد بهداشتی استخری مشخصات پد های بهداشتی استخری و خمیر دندان میسویک کودک به این صورت است که آنها برخلاف نوار های بهداشتی که بانوان مصرف می کنند بیرون از بدن قرار نمی گیرد.

بلکه به وسیله یک رابط یا همان اپلیکاتور به بدن وارد می شود و دارای نخی می باشد که بایستی بیرون از بدن قرار بگیرد تا بتوان به راحتی خارج نمود.

به این نکته بسیار توجه کنید که وسیله مخصوص خانم ها بوده و وسیله بهداشتی دخترانه نیست و دختران نباید آن را استفاده کنند.

این وسیله استوانه ای و بهداشتی که به عنوان وسیله مصرفی بانوان می باشد همان کاربرد نوار بهداشتی را دارد اما به شکل متفاوتی از آن استفاده می شود.

باید گفت بسیار سبک و از ضخامت کمی برخوردارند. پس هنگام خرید تامپون دقت نمایید که سایز آن را براساس نیاز و فعالیت خود انتخاب نمایید.

چنانچه به فکر خرید پد استخری با کیفیت و قیمت مناسب می باشید پیشنهاد می کنیم با خرید و مصرف آن آسودگی خیال را به خود هدیه دهید.

آخرین قیمت پد بهداشتی استخری

آخرین قیمت پد بهداشتی استخری با توجه به وضعیت بازار و نوسانات موجود در بازار آخرین قیمت پد بداشتی استخری مشخص نمی باشد جهت اطلاع از قیمت های روز به نمایندگی های فروش مراجعه نمایید.

قیمت پد بهداشتی با توجه به مارک و جنس آن و اندازه موجود در بسته بندی ها متفاوت می باشد که در هنگام خرید متوجه این قضیه خواهید شد.

این محصول با سلامتی هر خانمی رابطه مستقیمی دارد بنابراین هر ماه حداقل یک بار به آن نیاز دارند پس هنگام خرید با دقت لازم را داشته باشند.
قبل از خرید بایستی به قدرت جذب و اینکه مناسب برای چه زمانی می باشد و دیگر خصوصیاتی که باید آن محصول داشته باشد دقت نمایند.
با توجه اینکه بعضی از افراد از حساسیت برخوردارند بایستی از محصولاتی ضد حساسیت استفاده نمایند و در تمامی فروشگاه ها قابل ارائه می باشد.
برند های متفاوتی با قیمت های مختلفی در بازار موجود می باشد که هر فردی با توجه به نیاز خود می توانند این محصولات را با هر کیفیتی که می خواهند تهیه نمایند.

خریداران گرامی جهت خرید این محصولات با مراجعه به سایت های معتبر اینترنتی قادر خواهید بدون محصول مورد نظر خود را بدون صرف وقت و هزینه در درب منزل خود به راحتی دریافت نمایید.

سمیرا زارع

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه مونیکس پد شما را به خرید بهترین محصولات بهداشتی و سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید