مجموعه مونیکس پد شما را به خرید بهترین محصولات بهداشتی و سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مراکز خرید نوار بهداشتی مشبک

آنچه در این مقاله می خوانید...

عدم تغییر شکل نوار بهداشتیقیمت به روز نوار بهداشتی مشبک

نوار بهداشتی و خمیر دندان کرست بزرگ یک نوع دستمال ویژه محسوب می شود که در زمان قاعدگی و برای بانوان کاربرد دارد. این محصول در مدل های مختلفی موجود می باشد که از جمله آن می توان به نوار بهداشتی مشبک اشاره کرد. این مرکز با فراهم آوردن تنوع گوناگونی از نوار های بهداشتی ساده و مشبک اقدام به عرضه و فروش آنها با کیفیت و قیمتی مناسب و مطلوب نموده است.

مراکز خرید نوار بهداشتی مشبک

عدم تغییر شکل نوار بهداشتی

عدم تغییر شکل نوار بهداشتی قبل از خرید و خمیر دندان میسویک پمپی لازم است که با ویژگی ها و نحوه استفاده از آن به خوبی آَشنا باشید.

یکی از نکاتی که در هنگام تهیه این دسته از محصولات باید در نظر بگیرید توجه به جنس و بافت نوار بهداشتی است. این نوار ها عموما از متریال های گوناگونی ساخته می شوند.

همان گونه که ذکر شد، بافت آنها می تواند مشبک و یا ساده باشد که انتخاب نوع بافت آنها به سلیقه مشتری و نیاز او بستگی دارد.

این نوار ها در اشکال متفاوتی تولید می شوند اما هدف اصلی تولید تمامی آنها ارائه محصولی مقاوم و مطابق استاندارد های روز می باشد.

یک نوار بهداشتی مناسب نباید هیچ گونه تغییر شکلی داشته باشد زیرا این موضوع می تواند منجر به ناراحتی و آزردگی مشتریان گردد. یکی از راه های جلوگیری از بروز این اتفاق استفاده از مواد اولیه گیاهی و درجه یک می باشد.

نوار هایی که با استفاده از الیاف گیاهی تولید می شوند معمولا نسبت به هر گونه جا به جایی و ضربه مقاوم بوده و می توانید آنها را برای ساعات طولانی مورد استفاده قرار دهید.

پس نتیجه می گیریم که شکل نوار بهداشتی فاکتور مهمی است که باید به آن توجه کنید. یکی از دلایل این امر آن است که افراد مختلف سایز های گوناگونی را استفاده می نمایند و هر فرد باید با توجه به شرایط و وضعیت خود نسبت به تهیه نوار بهداشتی مناسب و استاندارد اقدام نماید.

قیمت به روز نوار بهداشتی مشبک

قیمت به روز نوار بهداشتی مشبک اگر مایل به کسب اطلاعاتی درباره ی قیمت نوار بهداشتی هستید، چندین راه حل برای شمال وجود دارد.

یکی از این راه ها مراجعه به لیست قیمت روز این محصول است. با مشاهده این لیست می توانید از تمامی تعرفه ها و نرخ های جدید مطلع شده و متناسب با بودجه ای که دارید خرید خود را انجام دهید.

لازم به ذکر است که قیمت این محصولات بهداشتی با توجه به برند سازنده و مدل آن متفاوت بوده و نمی توان قیمت دقیق و مشخصی را برای آنها در نظر گرفت.

با خرید عمده آنها می توانید ضمن تهیه حجم بالایی از نوار های بهداشتی در هزینه های جانبی خود نیز صرفه جویی نمایید.

سمیرا زارع

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه مونیکس پد شما را به خرید بهترین محصولات بهداشتی و سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید