مجموعه مونیکس پد شما را به خرید بهترین محصولات بهداشتی و سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرجع فروش پد بهداشتی بالدار

آنچه در این مقاله می خوانید...

مدت زمان استاندارد تعویض پد بهداشتیعرضه کننده پد بهداشتی بالدار

یکی از وسایل بهداشتی مورد نیاز برای خانم ها پد بهداشتی و دستمال کاغذی تنو ۱۵۰ برگ دولا می باشد. این محصول دارای انواع مختلفی است و در سایزهای متنوع تولید و ارائه می شود. یکی از نمونه های پر مصرف و پر فروش آن پد بهداشتی بالدار است که در انواع ساده و مشبک تولید می گردد. مرجع فروش پد بهداشتی بالدار این محصول را به صورت حضوری و یا غیر حضوری عرضه می کند.

مرجع فروش پد بهداشتی بالدار

مدت زمان استاندارد تعویض پد بهداشتی

مدت زمان استاندارد تعویض پد بهداشتی مدت زمان تعویض پد بهداشتی و دستمال کاغذی بیتا به چه صورت است؟ پد بهداشتی باید در هنگام خونریزی زیاد هر ۲ یا ۳ ساعت تعویض شود و اگر خونریزی ثابت و اندازه متوسطی داشته باشد می توان هر ۴ ساعت آن را تعویض کرد. حفظ رعایت بهداشت در زمان پریود بسیار حائز اهمیت است و باید به این امر توجه زیادی شود.
در صورت عدم تعویض به موقع پد باعث ایجاد بیماری و خارش و عفونت در ناحیه تناسلی می گردد. جنس و کیفیت این محصول نیز مهم بوده که باید ضد حساسیت بوده و باعث سوزش در ناحیه نشود.
در هنگام خرید پد بهداشتی به سایز و اندازه این محصول توجه کنید انواع پد در سایزهای کوچک، متوسط، بزرگ و خیلی بزرگ تهیه می شوند و اگر میزان خونریزی شما زیاد باشد، بهتر است از سایز بالدار بزرگ استفاده کنید و اگر دچار لکه بینی هستند، پد سایز کوچک برای شما مناسب است همچنین به زمان استفاده نیز دقت نموده و معمولا پدهایی که مخصوص استفاده شب هستند، قدرت جذب بالاتری دارند و دارای سایز بزرگتری می باشند.

عرضه کننده پد بهداشتی بالدار

عرضه کننده پد بهداشتی بالدار یکی از مراکز عرضه پد بهداشتی بالدار با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت همین مرکز می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه سفارش و ارسال محصول با کارشناسان واحد فروش در ارتباط باشید و آنها مشتری را در خریدی سریع تر و بهتر یاری داده تا بتواند در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه محصول دلخواه را خریداری کند.
در این مرکز پس ار ثبت سفارش، کالا به نشانی شما ارسال می شود و صرفه جویی خوبی در وقت و هزینه ایاب و ذهاب صورت می گیرد.
شایان ذکر است که خرید و فروش در این شرکت فقط به صورت عمده انجام می شود و از مزیت های خرید کلی می توان به قیمت پایین و مقرون به صرفه، سود مطلوب برای دو طرف معامله، استقبال بهتر مشتری از این نوع خرید، فروش بیشتر وسریع تر کالا و … اشاره نمود.
در حال حاضر شرکت های تولید کننده متعددی در کشور انواع پد بهداشتی را با استفاده از بهترین متریال اولیه در اندازه های متنوع تولید می کنند.

سمیرا زارع

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه مونیکس پد شما را به خرید بهترین محصولات بهداشتی و سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید