مجموعه مونیکس پد شما را به خرید بهترین محصولات بهداشتی و سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز انواع پد بهداشتی شبانه

آنچه در این مقاله می خوانید...

نکاتی مهم در تهیه پد بهداشتی شبانهقیمت روز پد بهداشتی شبانه

پد ها و نوار های بهداشتی و خمیر دندان کرست بزرگ از بهترین محصولات بهداشتی در دوران قاعدگی هستند که امروزه به صورت استریل و از پنبه ساخته می شوند، این نوع از محصولات دارای انواع متنوعی می باشد که پد بهداشتی شبانه از پرکاربردترین نمونه آن می باشد. در مرکز انواع پد بهداشتی شبانه این محصول با قیمت عالی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

مرکز انواع پد بهداشتی شبانه

نکاتی مهم در تهیه پد بهداشتی شبانه

نکاتی مهم در تهیه پد بهداشتی شبانه همانطور که گفته شد پد بهداشتی و خمیر دندان میسویک پمپی نوعی پارچه استریل و لطیف می باشد که بانوان در هنگام دوره عادت ماهیانه خود، به طور منظم از آن استفاده می­‌کنند تا هم از نفوذ خون به لباس جلوگیری شود و هم دچار عفونت نشوند.

این نوع از کالای بهداشتی دارای انواع متنوعی می باشد که از جمله آن می توان به نوار بهداشتی نازک، نوار بهداشتی ساده، نوار بهداشتی مشبک، نوار بهداشتی بالدار، تامپون، نوار بهداشتی معطر، نوار بهداشتی شبانه و … اشاره کرد، هر کدام از این محصولات در سایزها و ضخامت های مختلفی ساخته می شوند.

پد بهداشتی شبانه نوعی از این محصول می باشد که دارای جذب بسیار بالایی می باشند و احتمال نشت مایعات را در هنگام شب بسیار کاهش می­‌دهند، همچنین این نوع از نوار بهداشتی ها طول و عرض بزرگتری دارند و ضخامتشان هم بیشتری است.

یکی دیگر از ویژگی های پد بهداشتی شبانه این مورد می باشد که طوری طراحی شده است که مناسب تمامی انواع پوست‌­ها بوده و هیچ­‌گونه حساسیت یا عرق­‌سوز شدن ایجاد نمی کند.. نوار بهداشتی­‌های مخصوص شب همگی بالدار هستند و استفاده از آن­‌ها بسیار آسان و راحت است.

قیمت روز پد بهداشتی شبانه

قیمت روز پد بهداشتی شبانه تولید پد بهداشتی توسط شرکت ها و برند های معتبری با استفاده از متریال درجه یک و با رعایت بهداشت کامل انجام می گیرد، این محصول بهداشتی معمولا از چند لایه الیاف طبیعی و پنبه نرم ساخته می شود و دارای باله هایی حفاظت کننده عریض با چسبندگی مناسب می باشد و هیچگونه حساسیتی برای پوست ایجاد نمی کند.

در هنگام خرید پد بهداشتی لازم است به قدرت جذب، بال‌دار یا بدون بال، اندازه و ضخامت، پنبه‌ای یا مشبک، نرمی و لطافت، قابلیت تنفس و … دقت داشته باشیم. این محصول با توجه به کیفیت بالایی که دارد از قیمت مناسبی برخوردار بوده و همین مورد باعث شده تا روز به روز بر مشتریان آن افزوده شود.

با در دسترس بودن اینترنت فروش پد بهداشتی شبانه به صورت مستقیم و غیر حضوری انجام می گیرد و با مراجعه به سایت های اینترنتی ما می توانید در کمترین زمان ممکن ان را تهیه نمایید، همچنین می توانید قیمت روز انواع پد بهداشتی را قبل از خرید به دست آورید.

سمیرا زارع

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه مونیکس پد شما را به خرید بهترین محصولات بهداشتی و سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید