مجموعه مونیکس پد شما را به خرید بهترین محصولات بهداشتی و سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز خرید پد بهداشتی سایز بزرگ

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی های پد بهداشتی استانداردقیمت فروش پد بهداشتی سایز بزرگ

یک پد بهداشتی (همچنین به عنوان یک پد زنانه، کمپرس یا پد بهداشتی شناخته می شود) و خمیر دندان کرست بزرگ یک جاذب است که در دوره قاعدگی، در موارد خونریزی پس از زایمان یا در هر موقعیتی که در طی آن لازم باشد، جذب مایعات خون واژن شود، مورد استفاده قرار می گیرد. متخصصان ما در جهت رفاه حال بانوان عزیز سرزمینمان اقدام به تولید پد بهداشتی سایز بزرگ نموده اند. اگر قصد خرید این محصولات را دارید با مرکز خرید پد بهداشتی ما تماس بگیرید.

مرکز خرید پد بهداشتی سایز بزرگ

ویژگی های پد بهداشتی استاندارد

ویژگی های پد بهداشتی استاندارد برخی ویژگی هایی که یک پد بهداشتی و خمیر دندان میسویک پمپی استاندارد باید داشته باشد را برای شما ذکر می کنیم:

پد بهداشتی پارچه خارجی ضد آب و لایه بامبو نرمتر بر روی پوست. همچنین به عنوان پرواز مناسب است. تاشو و متناسب. هرگز شرم آور تر نباشید. به عنوان کمپرس های یکبار مصرف راحت است. بالها دارای ۲ دکمه ضربه محکم و ناگهانی هستند و به راحتی می توان آنها را در اکثر شورت ها چسبانید.

طراحی: طراحی دکمه دو فشار برای رفع بهتر پد برای لباس زیر و ایمنی بیشتر. پد را هر ۲-۶ ساعت یا در صورت لزوم تغییر دهید.

در محل: دکمه ضربه محکم و ناگهانی روی بالها را می توان به راحتی باز و بسته کرد و مانع از پیچ خوردن روسری قاعدگی در طرفین در صورت نشت می شود. ایده آل برای مسافرت ، بیرون از منزل ، حرکت یا استفاده روزانه.

زندگی مجدد: این یک مکمل اضافی برای محافظت از محل های دفن زباله است. سالم تر ، ارزان تر ، اکولوژیکی تر و دوستانه تر از کوسن های یکبار مصرف. ایده آل به عنوان دوره ها ، پدهای پس از زایمان یا لنت های بی اختیاری برای زنان است.

طبیعی و بدون تحریک: لایه داخلی که فیبر فوق العاده خوبی را در برابر پوست شما ایجاد می کند ، می تواند مایع را جذب کرده و بو را خنثی کند. برای پوشیدن در شب بهتر از شورت های دوره ای ، پدهای ماکسی بعد از زایمان ، دستمال های بهداشتی یکبار مصرف ، آسترهای باریک بالدار ، تامپون ها ، یک فنجان دوره قاعدگی و حتی لنت های بی اختیاری پارچه قابل شستشو برای خانم ها.

جاذب قوی: لایه میانی Microfiber باعث می شود این پد بهداشتی قابل استفاده مجدد بسیار جذاب باشد. پدهای دوره قابل استفاده مجدد بسیار نرم با فناوری جذب جریان سنگین به عنوان دستمال های بهداشتی بزرگ (بدون فله) عمل می کنند تا بدون چفت کردن شما را خشک نگه دارند.

مواد سازگار با پوست: لایه بیرونی پارچه نرم نسبت به لنت های یکبار مصرف برای پوست شما راحت تر است. همچنین به عنوان شورت دوره ای ایده آل است. تاشو می خورد و در جای خود قرار می گیرد.

پس در مجموع:

ساخته شده از میکروفیبر نرم و جاذب با کیفیت بالا برای لمس خشک و دائمی.

لایه بیرونی پارچه نرم نسبت به پدهای یکبار مصرف برای پوست شما راحت تر است.

لایه داخلی که فیبر فوق العاده ضد پوست را تصویب می کند ، می تواند مایع را جذب کرده و بو را خنثی کند.

لایه میانی برای ساختن این پد بهداشتی قابل استفاده مجدد ، میکروفیبر را تصویب می کند.

این کار با بالهایی است که دارای طراحی قلاب برای بهتر نگه داشتن لنت ها در اطراف لباس زیر و ایمن تر شدن آن است ، شما هرگز احساس شرم نخواهید کرد.

از این پد بهداشتی می توان برای کاهش تعداد بیماری های زنان و زایمان استفاده کرد و به شما این امکان را می دهد تا یک تجربه فیزیولوژیکی راحت تر داشته باشید.

قابل شستشو و قابل استفاده مجدد ، مقرون به صرفه و عملی.

قیمت فروش پد بهداشتی سایز بزرگ

قیمت فروش پد بهداشتی سایز بزرگ شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون قیمت فروش پد بهداشتی سایز بزرگ و یا ثبت سفارش و خرید این محصولات با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید. ما تخفیف های ویژه ای نیز برای شما در نظر گرفته ایم که با شنیدن آن ها شوکه خواهید شد!

سمیرا زارع

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه مونیکس پد شما را به خرید بهترین محصولات بهداشتی و سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید