مجموعه مونیکس پد شما را به خرید بهترین محصولات بهداشتی و سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نرخ روز نوار بهداشتی بالدار

آنچه در این مقاله می خوانید...

اطلاعاتی درباره انواع نوار بهداشتی بالدارتولیدی نوار بهداشتی بالدار عمده

نوار بهداشتی و دستمال کاغذی تنو ۱۵۰ برگ دولا یکی از نیازهای خانم های بالغ بوده که تقریبا در طی هر ماه به آن احتیاج پیدا خواهند کرد، این محصول در انواع متفاوتی تولید شده و نوار بهداستی بالدار یکی از بهترین نوع این محصول بوده که توانسته طی چند دهه جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص دهد.

نرخ روز نوار بهداشتی بالدار در انواع مختلف و در برندهای گوناگون در سایت های معتبر داخلی من جمله این سایت درج شده و شما همراهان عزیز می توانید برای به دست آوردن قیمت آن به صفحه رسمی ما در گوگل مراجعه کنید.

نرخ روز نوار بهداشتی بالدار

اطلاعاتی درباره انواع نوار بهداشتی بالدار

اطلاعاتی درباره انواع نوار بهداشتی بالدار از آن جایی که نوار بهداشتی و دستمال کاغذی بیتا با آلت تناسلی که یکی از قسمت های حساس بدن هر خانمی بوده در ارتباط می باشد انتخاب آن بسیار حائز اهمیت بوده تا بتوانید در زمان خرید آن یک برند شناخته شده و معتبر را انتخاب کرده و از بهداشتی بودن آن کاملا مطمئن باشید.

در تولید نوار بهداشتی بپ تمامی نکات بهداشتی و استانداردها رعایت شده و به دلیل ضد آلرژی و حساسیت می باشد در زمان استفاده از آن مشکلات پوستی و خارش و جوش های ریز پوستی را تجربه نخواهید کرد زیرا با توجه به پوست بدن تولید شده است، این نوارها به دلیل بالدار بودن و چسب محکمی که دارند به خوبی به شورت چسبیده و به راحتی جا به جا نمی شوند تا در زمان استفا‌ده نگران بیرون زدن خون نباشید.

نکته بعدی این که این نوارهای بالدار در انواع مختلف تافته، مشبک، پنبه ای، روزانه، مخصوص شب و در اندازه های کوچک، متوسط و بزرگ بو‌ه تا هر کسی بتواند با توجه به نیاز خود از آن ها خریداری کند و معمولا بسته بندی های آن به صورت ۱۰ تایی و یا ۷ تایی می باشد.

تولیدی نوار بهداشتی بالدار عمده

 

تولیدی نوار بهداشتی بالدار عمده تولیدی نوار بهداشتی بالدار عمده از آن جایی که کلیه محصولات خود را به صورت کلی و بدون واسطه به مشتریان خود ارائه می دهد توانسته از نرخ این محصولات پرفروش تا حدودی بکاهد و از آن جایی که سود دریافتی بسیار پایین بوده و بسیاری از واسطه ها حذف شده اند متقاضی می تواند برندهای شناخته شده را با قیمتی ارزان تر از سطح بازارهای داخلی خریداری کند.

هم چنین باید گفت که فروش نوار بهداشتی به صورت مستقیم و به قیمت تولیدی در فروشگاه اینترنتی ما مقدور بوده و مشتریان می توانند با خرید کلی از فروشندگان مجموعه ما تخفیف های ویژه را از آن خود کرده و این محصول درجه یک و با کیفیت را با قیمتی استثنایی به روش تلفنی و اینترنتی خریداری کنند تا در اسرع وقت تحویل بگیرند.

سمیرا زارع

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه مونیکس پد شما را به خرید بهترین محصولات بهداشتی و سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید