مجموعه مونیکس پد شما را به خرید بهترین محصولات بهداشتی و سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

وارد کننده نوار بهداشتی روزانه

آنچه در این مقاله می خوانید...

قابلیت عبور هوا مناسب نوار بهداشتیبازرگانی خرید نوار بهداشتی روزانه

وارد کردن نوار بهداشتی روزانه و خمیر دندان کرست بزرگ با جذب بالا و کیفیت عالی از کشور های خارجی صورت می گیرد . برای خرید و سفارش عمده می توانید به صورت حضوری و یا از طریق سایت ما اقدام فرمایید. همچنین می توانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل کنید.

وارد کننده نوار بهداشتی روزانه

قابلیت عبور هوا مناسب نوار بهداشتی

قابلیت عبور هوا مناسب نوار بهداشتی استفاده از نوار بهداشتی روزانه و خمیر دندان میسویک پمپی به تمام بانوان توصیه می گردد. زیرا سبب جلوگیری از انواع عفونت ها و قارچ ها در بانوان شده و سبب حفظ سلامت آنان می گردد.

نوار بهداشتی برای جذب ترشحات روزهای عادی استفاده می شوند (و از این طریق از لباس شما محافظت می شود). آن ها معمولاً به صورت جداگانه و تکی نیز بسته بندی می شوند، بنابراین حمل و نقل آن ها در داخل کیف راحت تر است. این پوشش جداگانه ممکن است برای بسته بندی نوار بهداشتی آلوده قبل از قرار دادن آنها در ظروف مناسب استفاده شود.

این نوار های بهداشتی دارای جذب فوق العاده ای بوده و معمولا از جنس پنبه و کتان می باشند که بسیار راحت بوده و باعث حساسیت نیز نمی شوند. قطر کم این نوار ها سبب می شود که استفاده از آن راحت تر باشد.

این نوع نوار بهداشتی روزانه برای دوران بارداری خانم ها و نیز دوران پس از قاعدگی که ترشحات عادی بدن زیاد می شوند مناسب می باشند. جنس نرم و لطیف این نوار سبب ایجاد حس راحتی در شما شده و به عنوان یک محافظ در برابر انواع بیماری ها و عفونت ها می توانید از آن ها استفاده کنید.

برای حفظ طراوت و پاکیزگی خود از این نوار ها استفاده کنید. همچنین این نوار بهداشتی روزانه، بوی بد ناشی از ترشحات را جذب کرده و اجازه ی گسترش انواع باکتری ها و عفونت ها را نمی دهد. همچنین عبور هوا نوار بهداشتی روزانه را به یک محصول کاملا مناسب برای بانوان تبدیل کرده است.

نوار بهداشتی روزانه در سایز های مختلف در بسته بندی های متفاوت و با قدرت جذب های بالا آماده عرضه و فروش می باشد.

بازرگانی خرید نوار بهداشتی روزانه

بازرگانی خرید نوار بهداشتی روزانه بازرگانی خرید نوار بهداشتی روزانه آماده عرضه این نوار به تمام نقاط کشور به صورت عمده و تکی می باشد.

این نوار بهداشتی روزانه با جنس عالی و لطافت بالا در بسته بندی های ۱۰ عددی موجود می باشند. برای خرید و سفارش این نوار بهداشتی می توانید هم به صورت حضوری و هم اینترنتی اقدام کنید.

این نوار بهداشتی روزانه دارای طرفداران زیادی می باشد.  در مقایسه با کیفیت عالی این محصول، قیمت آن بسیار مناسب و به صرفه می باشد. بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را با ما تجربه کنید.

سمیرا زارع

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه مونیکس پد شما را به خرید بهترین محصولات بهداشتی و سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید