مجموعه مونیکس پد شما را به خرید بهترین محصولات بهداشتی و سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش کننده دستمال مرطوب سالمندان

آنچه در این مقاله می خوانید...

ترکیبات تشکیل کننده دستمال مرطوبقیمت فروش دستمال مرطوب سالمندان

دستمال مرطوب و صابون سیو هلو از محصولات بهداشتی بوده که به منظور مصارف مختلف تولید خواهد شد.

و در میان نمونه های تولید شده، دستمال مرطوب سالمندان از دستمال های پرکاربردی بوده که توسط پخش کننده این محصول در اختیار مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت.

پخش کننده دستمال مرطوب سالمندان

ترکیبات تشکیل کننده دستمال مرطوب

ترکیبات تشکیل کننده دستمال مرطوب

در واقع دستمال مرطوب و صابون شیر الاغ، دستمال های پاک کننده ای بوده که بنابر مواد تشکیل دهنده ای که دارند، از تنوع بالایی برخوردار می باشد و در مجموع دستمال های مرطوب به دسته های دستمال پاک کننده آرایش و دستمال مرطوب مخصوص نوزاد و سالمندان تقسیم بندی خواهد شد.

و اما ترکیبات دستمال مرطوب، به شرح زیر خواهد بود.

در حقیقت دستمال مرطوب متشکل از دستمالی با الیاف طبیعی پنبه، پلی استر و ویسکوز بوده که حاوی آب، مواد شوینده، مرطوب کننده می باشد و اما در نمونه هایی از دستمال مرطوب، الکل اضافه کرده تا خاصیت میکروب کشی هم داشته باشد و هم چنین به ترکیبات برخی از آن ها مقداری گلیسیرین هم اضافه خواهند کرد تا از خشک شدن پوست جلوگیری گردد.

هم چنین در برخی موارد، ترکیب مواد سازنده دستمال به گونه ای بوده که ph آن ها سازگار با پوست شود و در نتیجه این نوع از دستمال، برای سالمندان و کودکان بسیار مناسب خواهد بود.

البته مرغوب ترین دستمال های مرطوب، آن هایی هستند که صد در صد از سلولز تولید شده است. اما در میان نمونه های تولید شده برخی از این محصولات از ۶۰ درصد پلی استر و ۴۰ درصد سلولز تشکیل گردیده که از درجه کیفی پایین تری برخوردار بوده و در نتیجه مناسب برای گروه های حساس مانند کودکان و سالمندان نخواهد بود.

هم چنین اغلب دستمال های مرطوب بر پایه آب بوده و به همین علت بسیار مستعد برای جذب باکتری خواهند بود، از این رو  برای بالا بردن مدت زمان نگه داری از دستمال های مرطوب، آن ها را آغشته به ماده ای به نام فنوکسی اتانول کرده تا بدین وسیله از رشد باکتری ها در دستمال های مرطوب جلوگیری گردد.

از دیگر مواد مورد استفاده در دستمال مرطوب، فتالات بوده که نقش ماده تثبیت کننده مواد شیمیایی را خواهد داشت. البته میزان مصرفی این ماده بسیار کم بوده و حتی در برخی از نمونه های دستمال استفاده نمی گردد.

علاوه بر موارد گفته شده، برخی از دستمال های مرطوب آرایشی حاوی ماده ای به نام سالیسیک اسید بوده که منجر به تسریع عملکرد دستمال مرطوب کننده به عنوان پاک کننده مواد آرایشی از پوست صورت می باشد.

قیمت فروش دستمال مرطوب سالمندان

قیمت فروش دستمال مرطوب سالمندان

دستمال مرطوب مخصوص سالمندان، از نمونه های پرکاربرد این محصول بوده که از تنوع در کیفیت و قیمت برخوردار خواهد بود.

و در واقع قیمت فروش دستمال مرطوب سالمندان به عوامل متعددی مانند کیفیت مواد اولیه دستمال، شرکت سازنده، نحوه بسته بندی، ابعاد و تعداد دستمال در هر بسته و نحوه فروش دستمال مرطوب بستگی خواهد داشت.

سمیرا زارع

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه مونیکس پد شما را به خرید بهترین محصولات بهداشتی و سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید