مجموعه مونیکس پد شما را به خرید بهترین محصولات بهداشتی و سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

ارائه دستمال مرطوب استوانه ای پک کننده آرایش

آنچه در این مقاله می خوانید...

راهنمای خرید دستمال مرطوبقیمت دستمال مرطوب استوانه ای مخصوص بانوان

همانطور که می دانید امروزه راههای بسیار زیادی برای پاک کردن لوازم آرایش از روی صورت وجود دارد. استفاده از مواد آرایشی گوناگون با برندهای مختلف در بازار سبب شده است که تولید کنندگان اقدام تولید انواع آرایش پاک کن ها کنند، که دستمال مرطوب استوانه ای و صابون زغال اورکلین پاک کننده آرایش یکی از آنها می باشد. برای خرید این محصول می توانید با کارشناسان سایت ما در ارتباط باشید تا در اسرع وقت کالای خود را دریافت نمایید.

ارائه دستمال مرطوب استوانه ای پک کننده آرایش

راهنمای خرید دستمال مرطوب

راهنمای خرید دستمال مرطوب  برای خرید دستمال مرطوب و صابون سبوس برنج بیز لازم است نکاتی را در نظر داشته باشید تا بتوانید دستمالی تهیه کنید که از هر جهت مناسب با پوست شما باشد. همانطور که می دانید دستمال مرطوب پاک کننده آرایش شامل آب و مواد نگهدارنده می باشد.

ماده نگهدارنده فنوکسی اتانول یکی از مهمترین مواد نگهدارنده به کار رفته در این دستمال ها می باشد که پاک کنندگی قوی پوست را در بر دارد.

سلولز و پلی استر از دیگر مواد تشکیل دهنده دستمال مرطوب می باشند که با توجه به کیفیت و مرغوبیت آن نقش بسیار موثری در بالا بردن کیفیت دستمال مرطوب دارد.

توجه داشته باشید که فنوکسی اتانول موجود در دستمال مرطوب نباید بسیار قوی باشد، چرا که به پوست آسیب می رساند و باعث خشکی پوست می شود. در هنگام خرید به مشخصاتی که بر روی بسته بندی این دستمالها وجود دارد توجه نموده و درصد اتانول آن را بررسی کنید سپس اقدام به خرید نمایید.

لازم به ذکر است که در این دستمال ها از گلیسیرین استفاده شده که سبب نرمی پوست می شود. همچنین بسته بندی زیبا و شکیل این دستمال ها نشان دهنده دقت تولید کننده و کیفیت بالای مواد به کار رفته در آن می باشد.

تولید کنندگان با توجه به شناختی که از پوستهای خانم های ایرانی دارند و با توجه به لوازم آرایشی که خانم ها استفاده می کنند این نوع دستمال را تولید می‌کنند.

علاوه بر آن خانم ها معتقدند که استفاده از این دستمال ها بسیار راحت بوده و در مصرف آب سه برابر صرفه جویی می شود. بنابراین استفاده از دستمال مرطوب به عنوان پاک کننده آرایش صرفه اقتصادی به همراه دارد.

قیمت دستمال مرطوب استوانه ای مخصوص بانوان

قیمت دستمال مرطوب استوانه ای مخصوص بانوان ناگفته نماند که قیمت یکی از مهمترین مولفه های مهم در خرید یک کالا می باشد. قیمت دستمال مرطوب استوانه‌ای مخصوص بانوان هم از مهم‌ترین معیارهای خرید این محصول به حساب می آید.

برای دستیابی به قیمت این کالا شما می توانید به سایت ما مراجعه نموده و قیمت را به روز رسانی شده در اختیار داشته باشید. همچنین با استفاده از راهنمایی مشاوران ما می توانید محصولی با کیفیت و متناسب با پوست تان تهیه نمایید. ما تلاش کرده‌ایم که قیمت دستمال مرطوب را با حذف واسطه ها کاهش داده و با ارزان ترین قیمت در اختیار مصرف کننده قرار دهیم. برای خرید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

سمیرا زارع

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه مونیکس پد شما را به خرید بهترین محصولات بهداشتی و سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید