مجموعه مونیکس پد شما را به خرید بهترین محصولات بهداشتی و سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

ارائه دهنده پد بهداشتی مشبک

آنچه در این مقاله می خوانید...

احساس خشکی مداوم با استفاده از پد بهداشتیاستعلام قیمت پد بهداشتی مشبک

پد بهداشتی و خمیر دندان فوراور از ضروری ترین محصولات برای بانوان است که انواع مختلف دارد. ارائه دهنده پد بهداشتی مشبک محصولات خود را با مناسب ترین قیمت در خدمت مشتریان و مصرف کنندگان قرار می دهد.

ارائه دهنده پد بهداشتی مشبک

احساس خشکی مداوم با استفاده از پد بهداشتی

احساس خشکی مداوم با استفاده از پد بهداشتی پد بهداشتی و خمیر دندان میسویک توتال ۸ از محصولات بهداشتی ضروری برای بانوان است که هنگام دوران قاعدگی به کار گرفته می شود. این پد از بهترین الیاف تولید شده که شامل توده های پنبه و مواد جاذب مایع وجود دارد.

استفاده از مواد جاذب مایع موجب شده تا این پد خون را به سرعت به خود جذب کند و مصرف کنندگان احساس خشکی مداوم داشته باشند. استفاده از پد بهداشتی مشبک دیگر فرد را کثیف و آزرده نمی کند.

این پد در دو طرف چسب هایی دارد که به راحتی به لباس زیر می چسبد و مانع از تکان خوردن و آلوده شدن لباس می شود. پدها انواع مختلفی دارند که به صورت روزانه و شبانه می توان آنها را استفاده نمود.

الیاف مصنوعی به کار رفته در آن کاملا بهداشتی و استریل هستند و با همه پوست ها سازگاری دارد. همچنین علاوه بر خون، ترشحات را به خود جذب می کند و ظرفیت بالایی دارد. بهتر است هر ۴ ساعت یک بار پد خود را عوض کنید حتی اگر خشک باشد چرا که با این کار از بروز عفونت های زنانه جلوگیری می شود.

استعلام قیمت پد بهداشتی مشبک

 

استعلام قیمت پد بهداشتی مشبک تازه ترین قیمت پد بهداشتی مشبک توسط کارشناسان فروش در این مجموعه استعلام می شوند. قیمت ها به صورت لیست تنظیم شده از جانب تولیدکنندگان دریافت می‌شود و در اختیار مشتریان قرار داده می شود.

انتخاب قیمت بر اساس عوامل مختلفی تعیین می‌شوند که از مهم‌ترین آنها می‌توان به کیفیت اشاره نمود. در واقع می توان گفت کیفیت نشان دهنده قیمت یک کالا است و هر چه میزان مرغوبیت آن بیشتر باشد قیمت بیشتری را به خود تخصیص می دهد. 

در روند تولید کالا مخارجی به وجود آمده است که به همراه هزینه مواد اولیه در قیمت نهایی کالا تاثیر گذار می باشد. علاوه بر این عوامل می‌توان گفت که نام برند و شرکت سازنده تاثیر زیادی در میزان قیمت‌ها دارد و برندهای معتبر به دلیل ایجاد کیفیت بالا در محصولات خود از قیمت های بیشتری برخوردار می باشند. همچنین در این باره می‌توان گفت که برندهای ایرانی به نسبت برندهای خارجی از قیمت‌های کمتری برخوردارند.

این امر به عنوان یک مزیت محسوب می‌شود و می توان از کالا ایرانی حمایت نمود. شما می توانید پس از بررسی قیمت‌ها به سفارش کالای مورد نظر پرداخته و آن را در اسرع وقت دریافت نمایید. ارسال کالا به تمامی استان های کشور امکان پذیر می باشد.

سمیرا زارع

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه مونیکس پد شما را به خرید بهترین محصولات بهداشتی و سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید