مجموعه مونیکس پد شما را به خرید بهترین محصولات بهداشتی و سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عمده دستمال مرطوب مخصوص بانوان

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات دستمال مرطوب مخصوص بانوانقیمت دستمال مرطوب مخصوص بانوان

خرید عمده دستمال مرطوب و صابون سیو هلو مخصوص بانوان از جمله امکاناتی است که این مجموعه فراهم آورده است از این رو افرادی که خواهان تهیه حجم بالایی از این محصولات می باشند، قادرند سفارشات خود را به این محل ارائه نمایند بدون اینکه محدودیتی پیش روی وجود داشته باشد؛ طبعا در این صورت صرفه جویی در هزینه های مصرفی نیز به همراه می آید.

خرید عمده دستمال مرطوب مخصوص بانوان

مشخصات دستمال مرطوب مخصوص بانوان

مشخصات دستمال مرطوب مخصوص بانوان دستمال مرطوب و صابون شیر الاغ مخصوص بانوان از جمله وسایل بهداشتی مورد نیاز و پر مصرف جوامع امروزی می باشد که در بسته بندی های متنوع با طرح و برند های گوناگون عرضه می گردد شاید این سوال شما هم باشد که مشخصات دستمال مرطوب مخصوص بانوان چیست؟

همان طور که می دانید دستمال مرطوب از چوب درختان درست می شود به صورتی که پوسته درختان را طی فرآیندی خاص به برش های نازک و چیپس مانندی تبدیل می کنند و سپس آن ها را به تکه های کوچک تر برش داده و با برخی مواد شیمیایی ترکیب می کنند. خمیر حاصله که ترکیب سلولز، فیبر ها، لیگنین و دیگر افزودنی ها است به اجاق های فشار هدایت می شوند تا در اثر فشار و ترکیب شدن با هم رطوبت اضافه خارج شده و وزن مواد کاهش یابد سپس خمیر کاغذی را چندین بار شستشو می دهند.

در مرحله بعد مواد تحت تاثیر فرآیندی قرار می گیرند تا مواد شیمیایی به صورت روغن سیاه رنگی از خمیر جدا شود و جهت سفید کردن کاغذ از مواد سفید کننده گیاهی استفاده می کنند تا دیگر مواد شیمیایی باقی مانده نیز خارج شود در آخر خمیر را دوباره با آب ترکیب می کنند و توسط صفحات مشبک، آب را کاملا می گیرند.

قیمت دستمال مرطوب مخصوص بانوان

قیمت دستمال مرطوب مخصوص بانوان دستمال مرطوب از جمله کالا هایی است که به روش خاصی تولید می شود و به دلیل افزایش هر ساله میزان تقاضا، بر ظرفیت های تولید دستمال مرطوب اضافه می گردد. این محصول همانند انواع دیگر قیمت گذاری می شود و عموما عامل درجه کیفی بیشترین تاثیر را در تعیین بهای تمام شده محصول بر جای می گذارد.

قیمت دستمال مرطوب مخصوص بانوان متناسب با درجه کیفی بنا نهاده شده است. هر چه کیفیت محصول بیشتر باشد، از بهای بالاتری نیز برخوردار خواهد بود از این رو نیاز است افراد‌ مبالغ بیشتری در ازای خرید پرداخت نمایند چرا که هزینه های مصرفی در روند تولید بیش از نمونه های دیگر خواهد بود.

مرکز فروش دستمال مرطوب توانسته پاسخ مناسب و درخور به متقاضیان واقع در سراسر کشور ارائه دهد و همواره دقیق ترین واقعی ترین قیمت ها را تعیین می نماید بدین معنی که می توان برابری کامل قیمت با درجه کیفی را احساس نمود.

سمیرا زارع

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه مونیکس پد شما را به خرید بهترین محصولات بهداشتی و سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید