مجموعه مونیکس پد شما را به خرید بهترین محصولات بهداشتی و سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادر کننده نوار بهداشتی مشبک بالدار

آنچه در این مقاله می خوانید...

انتخاب نوار بهداشتی بال ‌دار یا بدون بال؟فروشنده بزرگ نوار بهداشتی مشبک بالدار

شرکت ما صادر کننده نوار بهداشتی مشبک بالدار و خمیر دندان مریدنت ترمیم کننده، به کشور های همسایه می باشد و علاوه بر صادرات، این محصول دارای فروش داخلی نیز می باشد. برای خرید می توانید هم به صورت حضوری و هم اینترنتی اقدام کنید.صادر کننده نوار بهداشتی مشبک بالدار

انتخاب نوار بهداشتی بال ‌دار یا بدون بال؟

انتخاب نوار بهداشتی بال ‌دار یا بدون بال؟ نوار بهداشتی و خمیر دندان میسویک کودک یکی از مهم ترین ها در دوران قاعدگی بانوان بوده که نه تنها سبب حفظ پاکیزگی و بهداشت فردی آن ها می شود بلکه با قدرت جذب بالا از استرس این دوران کم خواهد کرد.

نوار بهداشتی به دو صورت مشبک و ساده موجود می باشد که نوع مشبک آن بسیار بهتر بوده و قدرت جذب کنندگی آن فوق العاده بالا بوده و هیچ گونه رطوبت اذیت کننده ای باقی نمی گذارد. اما نوع ساده آن قدرت جذب پایین تری دارد و باید زودتر تعویض گردد. اما نوار های بهداشتی مشبک قابلیت استفاده ی طولانی به خصوص در هنگام مسافرت ها و مهمانی ها و یا در طول شب را دارند.

رویه ی مشبک نوار بهداشتی کاملا ضد حساسیت بوده و باعث ایجاد حساسیت در بانوانی که پوست حساس دارند نمی گردد، همچنین پودر جاذب موجود در این نوع نوار های بهداشتی قابلیت جذب بدون نشت کردن را به مدت طولانی دارا می باشند.

این نوار های بهداشتی به دو صورت بالدار و بدون بال موجود می باشند که نوع بالدار آن در واقع یک نوع مزیت خوب محسوب می گردد. این بال ها که با چسب هایی به لباس زیر کیپ می شوند مانع از حرکت نوار بهداشتی شده و همچنین مانع از حرکت مایع به اطراف و کثیف شدن لباس زیر می گردد.

این مدل از نوار های بهداشتی سبب جلوگیری از انواع عفونت ها و آلودگی ها شده و سبب محافظت از سلامتی شما می گردند، بنابراین با خیال راحت از این نوار بهداشتی بال ‌دار استفاده کنید.

فروشنده بزرگ نوار بهداشتی مشبک بالدار

فروشنده بزرگ نوار بهداشتی مشبک بالدار فروشنده نوار بهداشتی مشبک بالدار آماده عرضه ی این محصول به تمام نقاط کشور به صورت حضوری و غیر حضوری و همچنین به صورت عمده و تکی می باشد.

برای خرید غیر حضوری و اینترنتی می توانید به سایت ما مراجعه کرده و سفارشات خود را ثبت کنید. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل کنید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

نوار بهداشتی مشبک بالدار در سه سایز مختلف کوچک، متوسط و بزرگ با بسته بندی های شکیل و کاملا بهداشتی ۱۰ عددی موجود می باشند. همچنین این محصول در قدرت جذب های متفاوت موجود می باشد که بنا به شرایط قاعدگی خود می توانید آن ها را انتخاب کنید. رضایت شما آرزوی قلبی ماست.

سمیرا زارع

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه مونیکس پد شما را به خرید بهترین محصولات بهداشتی و سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید