مجموعه مونیکس پد شما را به خرید بهترین محصولات بهداشتی و سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه دستمال مرطوب الکلی ایرانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

موارد استفاده از دستمال مرطوب حاوی الکلخرید دستمال مرطوب ضد عفونی کننده الکلی

دستمال مرطوب الکلی و صابون زغال اورکلین استفاده های فراوانی دارد. این محصول پر کاربرد را می توان با مراجعه به فروشگاه های سطح شهر و یا داروخانه ها خریداری نمود. روش اینترنتی یکی دیگر از راه های عرضه دستمال مرطوب الکلی می باشد. در روش اینترنتی خریدار به این سایت وارد شده و دستمال مرطوب الکلی را سفارش می دهد. سپس محصول طی مدت زمان کمی درب منزل به مشتری تحویل داده می شود.

عرضه دستمال مرطوب الکلی ایرانی

موارد استفاده از دستمال مرطوب حاوی الکل

موارد استفاده از دستمال مرطوب حاوی الکل با شیوع ویروس کرونا در تمام کشور های جهان و ایران استفاده از مواد ضد عفونی کننده یکی از راه کار هایی است که ضرورت استفاده از آن نسبت به گذشته خیلی زیاد جدی شده است. برای ضد عفونی دست ها از مواد و اسپری های الکلی و صابون سبوس برنج بیز زیادی استفاده می شود که دستمال مرطوب یکی از آن ها به شمار می رود.

دستمال مرطوب الکلی به خاطر اینکه راحت حمل می شود گزینه بسیار مناسبی می باشد تا در مسافرت ها به همراه داشته باشیم. استفاده از این دستمال ها به دلیل دارا بودن الکل برای پوست ممکن است مشکل ایجاد کند. ولی در این شرایط کنونی استفاده از این مواد الکلی زیاد شده و ضد عفونی کننده های حاوی الکل زیاد مورد استفاده فرار می گیرند.

این دستمال ها در کشتن میکروب و ویروس کاربرد زیادی دارد.همچنین از استفاده های این دستمال جهت پاک کردن سطوح به کار برده می باشد. در آشپزخانه وسایلی مانند گاز که در معرض چربی غذا ها می باشد و می تواند عامل جذب باکتری باشد را می توان با این دستمال های مرطوب الکلی پاک نمود.

دستمال مرطوب الکلی برای ضد عفونی کردن وسایل جراحی در اتاق عمل مورد استفاده قرار می گیرد.

این دستمال ها برای پاک کردن سطوح کیف، کفش و وسایل چرمی بسیار مناسب بوده و می توان به وسیله دستمال مرطوب الکلی این وسایل را برق انداخت.

لکه های روی صندلی ماشین، کاناپه و مبل را می توان به وسیله این دستمال از بین برد.

از بین بردن آلودگی ها و لکه های چربی که روی کاشی های آشپزخانه قرار گرفته را با این وسیله می شود از بین برد.

دستمال مرطوب ایرانی فاقد الکل بوده و از آن در جهت پاک کردن آرایش و آلودگی روی پوست مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید دستمال مرطوب ضد عفونی کننده الکلی

خرید دستمال مرطوب ضد عفونی کننده الکلی مراکز زیادی در سطح شهر ها مانند فروشگاه ها و داروخانه ها عرضه کننده دستمال مرطوب ضد عفونی کننده الکلی می باشند. این مراکز نیز به صورت اینترنتی محصولات خود را به فروش می رسانند. در این روش برخلاف خرید از داروخانه و فروشگاه که به صورت حضوری صورت می گیرد خرید دستمال الکلی به صورت اینترنتی بوده و در این اوضاع بیماری کرونا بهترین خرید همین خرید اینترنتی می باشد.

سمیرا زارع

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه مونیکس پد شما را به خرید بهترین محصولات بهداشتی و سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید