مجموعه مونیکس پد شما را به خرید بهترین محصولات بهداشتی و سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه مستقیم نوار بهداشتی مشبک

آنچه در این مقاله می خوانید...

نوار بهداشتی مشبک چه مزایایی دارد؟مرکز پخش نوار بهداشتی مشبک

عرضه مستقیم نوار بهداشتی مشبک و دستمال کاغذی تنو ۱۵۰ برگ دولا، از طریق مرکز تولیدی به سرتاسر کشور انجام می گیرد. مراکز عرضه، با از میان برداشتن واسطه ها، امکان افزایش فروش را برای خود فراهم نموده اند. خریداران در این معامله کسری از هزینه ها را که شامل سود واسطه می باشد نخواهند پرداخت و این یک تخفیف استثنایی به حساب می آید. داروخانه ها، هایپر مارکت ها و افراد عادی از جمله خریدارانی هستند که به مراکز عرضه سفارش نوار بهداشتی مشبک می دهند تا به روش مستقیم ، از تخفیفات موجود بهره مند گردند.

عرضه مستقیم نوار بهداشتی مشبک

نوار بهداشتی مشبک چه مزایایی دارد؟

نوار بهداشتی مشبک چه مزایایی دارد؟ از آنجاکه نوار بهداشتی های ساده و دستمال کاغذی بیتا در عمل جذب خون حاصل از عادت ماهیانه بانوان بسیار ضعیف بوده است. تولید کنندگان نوار بهداشتی پیشرفته تر و حرفه ای تری را برای حل این مشکل وارد بازار کرده اند. نام نواربهداشتی های جدید نوار بهداشتی مشبک است. به علت وجود روزنه های قیفی شکل در سطح نوار، مشبک نامگذاری شده است. این روزنه های قیفی شکل قدرت جذب خون بالایی دارند. پس از جذب شدن ، خون در بافت درونی نوار باقی می ماند واز طریق لایه ی بالایی یا زیرینی خارج نخواهند شد. از این جهت مصرف کننده دیگر احساس خیس بودن نمی کند.

استفاده از این نوار بهداشتی فوق العاده مخصوصا در شب ،خواب آسوده ای را برای مصرف کننده به همراه می آورد. همچنین می توان به عنوان پد روزانه از نوار مشبک استفاده کرد. خانمهایی که دچار خونریزی شدید هستند و در محل کار و دانشگاه حضور دارند با استفاده از نوار بهداشتی مشبک دیگر نگران نم پس دادن روی لباس خود نخواهند بود. نوار مشبک این ویژگی را دارد تا مدتی طولانی تر نسبت به نوار بهداشتی های ساده مورد استفاده قرار بگیرد. هر چند حد معمول استفاده از تمامی پدها، حداکثر چهار ساعت است و باید دور انداخته شوند.

نوار مشبک از مواد فیلم پلی اتیلن و نوارسیلیکون، اسپان باند ،پودر جاذب و چسب تشکیل شده است. حاوی الیاف مرغوب و آنتی باکتریال که با تمامی پوست ها سازگاری دارد و ضد حساسیت می باشد. اکثر نوارهای بهداشتی مشبک همراه با استانداردهای لازم مطابق با آناتومی بدن بانوان طراحی می شوند. لازم به ذکر است مواد تشکیل دهنده ی این پدها هیچ گونه عوارضی مانند خارش ، التهاب ، قرمزی پوست و….به دنبال نخواهند داشت.

مرکز پخش نوار بهداشتی مشبک

مرکز پخش نوار بهداشتی مشبک مرکز پخش می تواند خود تولیدکننده یا شرکت وارداتی باشد که نوار بهداشتی مشبک با کیفیت را در بازار عرضه می کند .هم اکنون پس از تولید نوار بهداشتی های مشبک در انواع مسافرتی ،شبانه ،روزانه و در انواع سایز ها به سرتاسر کشور پخش و توزیع می گردند. به علت تقاضای فراوان و مصرف روزانه این محصول، مرکز پخش به طور فعال سعی داشته است انواع نوار بهداشتی مشبک را بدون مواد شیمیایی و آلرژی زا به دست عموم برساند.

سمیرا زارع

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه مونیکس پد شما را به خرید بهترین محصولات بهداشتی و سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید