مجموعه مونیکس پد شما را به خرید بهترین محصولات بهداشتی و سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه پد بهداشتی مسافرتی وِیژه شب

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات پد بهداشتی مسافرتیقیمت نهایی پد بهداشتی مسافرتی

یکی از فروشگاه های فروش آنلاین پد بهداشتی مسافرتی و صابون سیو هلو ، سایت فروش آنلاین محصولات ما است که افراد می توانند با مراجعه به این سایت ضمن برخورداری و خرید از اجناس با کیفیت و البته مقرون به صرفه از سایت ما، از اطلاعات و راهنمایی های کارشناسان واحد فروش ما مطلع شوید و خریدی آگاهانه داشته باشید.

عرضه پد بهداشتی مسافرتی وِیژه شب

مشخصات پد بهداشتی مسافرتی

مشخصات پد بهداشتی مسافرتی

حساسیت پوستی پد بهداشتی و صابون شیر الاغ: در دوران عادت ماهیانه،شرایطی مثل گرفتگی عضلات شکم و نوسانات اخلاقی وجود دارد و در کنار آن ایجاد جوش ها در دوران قاعدگی می تواند به شدت منفور باشد. جوش های زمان قاعدگی بسیار آزار دهنده هستند. راه پیشگیری از درد و ناراحتی، تمرینی جهت رعایت بهداشت مناسب است. راه هایی وجود دارد که با انجام چند راه کار ساده می توانید یک دوره قاعدگی بدون جوش را بگذرانید که سبب ایجاد شادابی شما در آن روزهای حساس می گردد.

در بیشتر زمان ها، سبب حساسیت به نوار بهداشتی، التهاب پوستی است؛ یعنی پوست بدن فرد با نواری بهداشتی در تماس است که مواد به‌ کار رفته در آن برای بدن ایجاد حساسیت می کند. به درماتیت تماسی در قسمت تناسلی زنانه، ولویت می گویند. نوارهای بهداشتی اصولا از چند لایه زیاد تهیه می گردد که در هر لایه، مواد و جنس گوناگونی به کار می‌رود.

هر کدام از لایه هایی که در نوار بهداشتی وجود دارد می‌توانند سبب ایجاد حساسیت پوستی در بخش تناسلی شوند.

جهت درمان این حساسیت پوستی می توان راه های مختلفی را امتحان کرد و در نتیجه یک روش مفید را انتخاب کرد. بعضی از راه کارها عبارتند از:

  • نباید از نوارهای بهداشتی که مواد عطری دارند استفاده شود.
  • باید در زمان استفاده از نوار بهداشتی، لباس زیر نخی و گشاد پوشیده شود تا میزان اصطکاک کاهش یابد.
  • باید مارک نوار بهداشتی را مناسب انتخاب کنید تا مطمئن گردید که حساسیت ناشی از وجود ماده ‌ای در نوار قبلی‌ بوده است.
  • برای آرام شدن قسمت های حساس بدن، از لگن‌های بهداشتی استفاده گردد. این لگن‌ها باید مملو از آب گرم گردند و باید به ‌مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه در آن ها بنشینید تا بدنتان آرام گردد. بعد از این مدت هم باید ناحیه حساس را خشک کنید.
  • تعویض پد بهداشتی باید زود به ‌زود انجام شود تا مرطوب نشود و حساسیت به وجود نیاورد.

باید بلافاصله بعد از اینکه حساسیت به پد بهداشتی مشبک را حس کردید، باید شروع به درمان کنید. عدم توجه به این حساسیت ‌ها سبب مقدمه ‌ای جهت عفونت های قارچی می شود. قارچ‌هایی که به ‌طور طبیعی در بدن وجود دارند، در صورت حساسیت، عفونت به وجود می‌آورند.

اگر بلافاصله بعد از مشاهده حساسیت، جهت درمان شروع کنید، این معضل در طی ۲ تا ۳ روز بر طرف خواهد شد. ولی چنانچه  به این موضوع بی ‌اعتنا باشید، درمانش هم طولانی ‌تر خواهد بود.

قیمت نهایی پد بهداشتی مسافرتی

قیمت نهایی پد بهداشتی مسافرتی جهت خرید پد بهداشتی مناسب پوست و همچنین جلوگیری از حساسیت پوستی می توانید به سایت فروش آنلاین ما جهت خرید محصول مورد نیاز خود مراجعه کرده و خرید خود را انجام دهید. با توجه به نوسان قیمت ها، نمی توانیم قیمت پد بهداشتی را به طور دقیق تعیین کنیم.

سمیرا زارع

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه مونیکس پد شما را به خرید بهترین محصولات بهداشتی و سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید