مجموعه مونیکس پد شما را به خرید بهترین محصولات بهداشتی و سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه کننده بهترین نوار بهداشتی استخری

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع نوار بهداشتی استخریقیمت نهایی نوار بهداشتی استخری

در دنیای امروز، نوار بهداشتی استخری و صابون آنتی باکتریال دتول یکی از محصولات محبوب و پرطرفدار در میان بانوان به شمار می رود. در واقع، در مراکز تولید، نوار بهداشتی استخری از مواد اولیه مرغوب و درجه یک و به به کار گیری ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته با طرح و روش های نوین توسط افراد متخصص و کارشناس تولید شده و وارد بازار داخلی می شود. عرضه کننده بهترین نوار بهداشتی استخری، محصولاتی با درجه کیفیت بالا به مصرف کنندگان و مشتریان این محصول ارائه می دهد.

عرضه کننده بهترین نوار بهداشتی استخری

انواع نوار بهداشتی استخری

انواع نوار بهداشتی استخری در این مطلب با ما همراه باشید، زیرا که سعی بر آن است تا به معرفی جامع نوار بهداشتی استخری و صابون چای سبزان جی و بررسی کامل انواع این محصول پرفروش بپردازیم . شما بانوان گرامی قادر خواهید بود با استفاده از اطلاعات و آگاهی های تحت اختیار خود و با توجه به نیاز شخصی بهترین انتخاب و خرید را داشته باشید.
به صورت کلی، در فصول گرم به ویژه تابستان، استخر یکی از تفریحات رایج برای افراد به ویژه بانوان به حساب می آید. به همین منظور استفاده از انواع نوار بهداشتی استخری در زمان قاعدگی محصولی کاربردی می باشد.
لازم به ذکر است که نوار بهداشتی استخری دارای دو نوع تامپون و فنجان قاعدگی است که همواره تامپون از سطح فروش بالاتری برخوردار می باشد.
تامپون: نوعی نوار بهداشتی است که به طور معمول از پنبه ساخته می شود. استفاده از این محصول بسیار آسان بوده و از دو مدل معمولی و انگشتی برخوردار می باشد. تفاوت این دو مدل در نحوه استفاده از آن است؛ به طوری که در مدل های معمولی نیاز به فرو کننده تامپون بوده، در حالی که در مدل تامپون انگشتی استفاده آن آسانتر و با دست در محل قرار می گیرد. جالب است بدانید که انواع مختلف این محصول در میزان جذب خون با هم تفاوت دارند.
فنجان یا کاپ قاعدگی: این محصول را از جنس سیلیکون و شبیه به یک قیف تولید کرده که یکی از انواع محصولات بهداشتی در دوران قاعدگی محسوب می شود و قابلیت شست و شو دارد. در هنگام استفاده از این محصول دقت داشته باشید که می بایست حداقل هر ۱۲ ساعت یک مرتبه آن را خارج کرده و پس از شست و شو دوباره استفاده کنید.

قیمت نهایی نوار بهداشتی استخری

قیمت نهایی نوار بهداشتی استخری طبیعتاً قیمت فاکتوری مهم برای خرید محصولات به حساب می آید. در بازار داخلی مشهود است که قیمت نوار بهداشتی استخری با نوساناتی همراه است. با این وجود، مجموعه ما قیمت نهایی این محصول را بسیار مناسب در نظر گرفته است و آن را در سطح عمده و خرده عرضه می نماید.

سمیرا زارع

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه مونیکس پد شما را به خرید بهترین محصولات بهداشتی و سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید