مجموعه مونیکس پد شما را به خرید بهترین محصولات بهداشتی و سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه کننده دستمال مرطوب قوطی فانتزی

آنچه در این مقاله می خوانید...

ترکیبات اصلی موجود در دستمال مرطوبفروش عمده دستمال مرطوب قوطی فانتزی

عرضه کننده دستمال مرطوب قوطی فانتزی و صابون زغال اورکلین این محصول را به صورت عمده برای فروش به بازار عرضه می کند. عرضه عمده این محصول سبب کاهش قیمت نهایی آن به صورت محسوس می گردد. از این رو، خریداران و مشتریان می توانند این محصول را از سایت عرضه کننده آن به صورت کلی و با ارزان ترین و مناسب ترین قیمت خریداری نمایند.

عرضه کننده دستمال مرطوب قوطی فانتزی

ترکیبات اصلی موجود در دستمال مرطوب

ترکیبات اصلی موجود در دستمال مرطوب به دلیل اینکه دستمال مرطوب و صابون سبوس برنج بیز با پوست انسان سر و کار دارد. از این رو، ترکیباتی که در آن استفاده می شود بسیار مهم هستند. چرا که باید ترکیبات اصلی آن به گونه ای باشد، که ضمن نرم و لطیف کردن پوست هیچ گونه آسیبی برای پوست نداشته باشد. علاوه بر این، سبب ایجاد آلرژی و یا حساسیت نشود. از این رو، لازم است در زمان خرید این محصول به ترکیبات اصلی دستمال مرطوب توجه و دقت داشته باشیم. از جمله ترکیباتی که در این محصول وجود دارد، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • منسوج نبافته
  • اتیل هگزیل گلیسرین
  • فنوکسی اتانول
  • پلی اتیلن گلیکول ۷ کوکو گلیسرید
  • گلیسرین
  • گلیسرول اولئات
  • سوربیتان مونولورات
  • کوکوگلوکوزید
  • اسانس مجاز آرایشی
  •  آب دیونیزه

اینها از جمله اصلی ترین و مهمترین ترکیباتی هستند که در تولید این محصول مورد استفاده قرار می گیرند. در کنار این باید، اشاره کرد، که بهترین و مرغوب ترین نوع این محصول، به هیچ وجه دارای الکل و یا صابون و پارابن نمی باشد. از این رو، این محصول بهترین و مناسب ترین دستمال برای پاک کردن پوست می باشد. برای پاک کردن مواد آرایشی از روی پوست می توان از آن استفاده نمود. در کنار این، استفاده از این محصول می تواند بهترین مرطوب کننده و تغذیه کننده پوست نیز باشد.
این محصول، به صورت قوطی ای تولید می شود و برای فروش به بازار عرضه می شود. استفاده کنندگان، بعد از هر بار استفاده باید درب محصول را به خوبی ببندند تا از ورود آلودگی و همچنین هوا به داخل قوطی جلوگیری شود.

فروش عمده دستمال مرطوب قوطی فانتزی

فروش عمده دستمال مرطوب قوطی فانتزی امروزه این محصول به صورت عمده و کلی در بازار به فروش می رسد. فروش عمده دستمال مرطوب مزیت های زیادی دارد. از جمله این مزیت ها می توان به کاهش قیمت های این محصول و در نتیجه رونق بازار خرید و فروش آن اشاره کرد. به همین دلیل، خریداران و مشتریان این محصول می توانند آن را با ارزان ترین قیمت و به صورت عمده و کلی از سایت فروش ما تهیه نمایند. برای خرید این محصول از سایت ما، می توانید بر روی دکمه خرید کلیک کنید و سفارش مورد نظر خود را ثبت نماید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید در تناژهای بالاتر می توانید با همکاران ما در بخش فروش تماس بگیرید.

سمیرا زارع

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه مونیکس پد شما را به خرید بهترین محصولات بهداشتی و سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید