مجموعه مونیکس پد شما را به خرید بهترین محصولات بهداشتی و سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه کننده نوار بهداشتی روزانه نازک

آنچه در این مقاله می خوانید...

مزایای استفاده از نوار بهداشتی روزانهقیمت نهایی نوار بهداشتی جعبه ای

بانوان در سراسر دنیا از دیر باز تا اکنون با مسئله قاعدگی و یا عادت ماهیانه رو به رو بوده اند و خواهند بود. از این رو، مراکز تولید محصولات بهداشتی به میان آمدند تا رفع نیاز را به نحوی بهتر به عهده بگیرند. در گذشته بانوان از پارچه و پنبه برای جلوگیری از نشت خون حاصل از قاعدگی استفاده می کردند و بعد از هر بار مصرف آن را شسته و اتو می کردند. امروزه با به وجود آمدن انواع پد یا همان نوارهای بهداشتی، نگرانی خانم ها تا حد زیادی در این باب رفع شده است. نوار بهداشتی روزانه از مهم ترین انواع پد بهداشتی است که بسیار کارامد بوده و باید توجه کرد که حداکثر زمان استفاده از آن بین 4 تا 6 ساعت می باشد و سپس باید تعویض صورت بگیرد.

عرضه کننده نوار بهداشتی روزانه نازک

مزایای استفاده از نوار بهداشتی روزانه

مزایای استفاده از نوار بهداشتی روزانه اساسا نوارهای بهداشتی به دلیل کم کردن زحمت بانوان و آسایش ایشان تولید شده و به بازار آمد.
این نوارها به راحتی به لباس زیر چسبیده و بعد از مصرف جدا می شود.

در این میان، مواردی را که هر بانو در این زمینه نیاز داشت نیز رفع کرد؛ از جمله این موارد می توان به نشت و نم به لباس زیر و در نهایت لباس رو اشاره کرد که یکی از اساسی ترین معضلات خانم ها بوده است.

نوار های بهداشتی به دلیل استفاده از پودر سلولز و جاذب های دیگر در هر نوع از پدها، جذب خوبی دارد و به وسیله الیاف مصنوعی، پلاستیک زیرین و پنبه میانی، مانع از ریزش به بیرون و پشت نوار می شود.

یکی دیگر از مزایای این محصول، عدم برجستگی زیاد آن در زمان استفاده است و باعث می شود تا با خیال راحت تری از آن ها استفاده شود.
نوار بهداشتی نازک، به این مسئله کمک شایانی می کند؛ تا حدی که می توان آن را با لباس های مجلسی نازک و باز نیز با خیالی آسوده استفاده کرد.

نوع معطر آن نیز می تواند برای افرادی که سیکل قاعدگی با کمتر از 5 روز دارند بسیار مفید باشد تا مانع از بوی بد شود.
نوع دیگر این نوارها که به تامپون شهرت دارد، بیشتر قابل استفاده برای شناگرها می باشد که به صورت داخلی و تا زمان مشخصی نزدیک به 8 ساعت مصرف می شود.

قیمت نهایی نوار بهداشتی جعبه ای

قیمت نهایی نوار بهداشتی جعبه ای در تهیه نوار بهداشتی، با توجه به تفاوت در فرمول های ساخت شرکت های مختلف، بهتر است هنگام خرید به مرغوب بودن آن توجه کرد.
همچنین با توجه به مدت قاعدگی و میزان خونریزی، آن را انتخاب کرد تا تناسب بیشتری با آن سبک زندگی داشته باشد.

اختلاف قیمت پد روزانه، با توجه به پارامترهای تعداد پد داخل هر بسته یا جعبه، سایز، معطر بودن یا نبودن، مواد اولیه ساخت و حتی بسته بندی دارد.
دقت به قیمت نوار بهداشتی در مسئله خرید عمده نیز می تواند برای خریداران بسیار حائز اهمیت باشد.

بنابراین بهتر است قبل از خرید، با یک مشاور خبره در این زمینه مشورت کرده باشید تا گامی در جهت ارتقا سلامت و همچنین صرفه اقتصادی برداشته باشید.
برای مشاوره خرید می توان با راه ارتباطی درج شده در سایت تماس گرفت و نسبت به ثبت سفارش اقدام کرد.

سمیرا زارع

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه مونیکس پد شما را به خرید بهترین محصولات بهداشتی و سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید