مجموعه مونیکس پد شما را به خرید بهترین محصولات بهداشتی و سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه کننده نوار بهداشتی ساده بزرگ

آنچه در این مقاله می خوانید...

تفاوت نوار بهداشتی ساده با مشبکفروش عمده نوار بهداشتی ساده بدون بال

عرضه نوار بهداشتی ساده بزرگ و صابون سیو هلو که در طرح های مختلف توسط تولید کنندگان تولید می شود امروزه در حجم انبوهی به بازار عرضه می گردد. این نوع نوار بهداشتی معمولا استریل هستند و دارای پوششی از الیاف مصنوعی و پنبه که دارای مواد جاذب مایعات است تشکیل شده اند. این محصول یکی از کالاهای بهداشتی سلولزی می باشد که شامل خاصیت جذب بسیار قوی می باشد.

عرضه کننده نوار بهداشتی ساده بزرگ

تفاوت نوار بهداشتی ساده با مشبک

تفاوت نوار بهداشتی ساده با مشبک همانطور که می دانید قاعدگی یکی از اتفاقات مهم و قابل توجه زندگی بانوان به شمار می آید. به صورتی که رعایت بهداشت فردی در این بازه زمانی بسیار مهم تلقی می شود. بنابراین انتخاب درست نوار بهداشتی و صابون شیر الاغ می تواند به حفظ سلامت بانوان کمک کند.

نکته مهم این است که نوار بهداشتی در انواع مختلفی در بازار موجود می باشد که در دو نوع ساده و مشبک تولید و عرضه می شود. اما تفاوت چشمگیر بین این دو مدل باعث شده که بانوان در انتخاب خود دقت بیشتری نمایند.

شایان ذکر است که قدرت جذب بالای نوار بهداشتی های مشبک سبب شده تا در مقایسه با نوع ساده آن مورد استفاده بیشتری قرار گیرد. اما باید این نکته را نیز در نظر داشته باشیم که اگر از نوع غیر استاندارد آن استفاده کنید به دلیل وجود مواد شیمیایی تا حدودی به خود آسیب می رسانید.

این موضوع برای تمامی نوار بهداشتی ها صدق نمی کند، اگر از نوع استاندارد موجود در بازار استفاده کنید که دارای لایه نازک و لطیف جهت پیشگیری از آسیب به پوست بدن می باشد می توانید از حساسیت های پوستی در امان باشید.

جالب است بدانید که لایه مشبک موجود در این نوار بهداشتی ها جذب فوق العاده ای دارد که اجازه عبور مایعات را داده و از برگشت آن جلوگیری می کند. از جهتی نوار بهداشتی ساده همانند نوع مشبک قابل استفاده است.

فروش عمده نوار بهداشتی ساده بدون بال

فروش عمده نوار بهداشتی ساده بدون بال در حال حاضر فروش عمده نوار بهداشتی بدون بال در بازار افزایش چشمگیری داشته است. این نوع از محصولات بهداشتی از مشخصات خوبی برخوردار است که مرغوبیت آن بخوبی قابل شناسایی است و براحتی می توان آن را در اقصا نقاط ایران خریداری نمود.

گستردگی روز افزون در استفاده از این محصول سبب شده است که خریداران بسیاری به دنبال قیمت نوار بهداشتی باشند. بنابراین تلاش می کنند تا به قیمت روز آن دسترسی داشته باشند و محصولی با قیمت مناسب خریداری کنند.

برای آگاهی از نحوه ی دریافت محصول کافی است با کارشناسان فروش ما ارتباط برقرار کرده و اطلاعات مناسب جهت خرید را دریافت نمایید. اصلی ترین مزایای برقراری ارتباط با ما این است که براحتی می توانید خریدی با کیفیت داشته باشید.

سمیرا زارع

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه مونیکس پد شما را به خرید بهترین محصولات بهداشتی و سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید