مجموعه مونیکس پد شما را به خرید بهترین محصولات بهداشتی و سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه کننده پد بهداشتی کوچک

آنچه در این مقاله می خوانید...

مناسب بودن ابعاد و اندازه نوار بهداشتیمراکز خرید پد بهداشتی کوچک

عرضه کننده پد بهداشتی کوچک و خمیر دندان مریدنت ترمیم کننده را در انواع برندها و مدل های مختلف به روش مستقیم و غیر مستقیم به متقاضیان عرضه می شود. فروش محصولات بهداشتی دارای تنوع بسیار زیادی می باشند و این محصولات به عنوان یک محافظ بهداشتی فردی چه کودک و چه بزرگسال مهم و از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

عرضه کننده پد بهداشتی کوچک

مناسب بودن ابعاد و اندازه نوار بهداشتی

مناسب بودن ابعاد و اندازه نوار بهداشتی

نوار بهداشتی و خمیر دندان میسویک کودک در ابعاد و اندازه های گوناگون تولید می شود که مناسب برای کودکان و بزرگسالان می باشد. فروش نوار بهداشتی در سایز کوچک، متوسط ، بزرگسال به بازار عرضه می شود و کیفیت آنها نیز متفاوت می باشد.

این محصول کاملا استریل شده می باشد و از الیاف مصنوعی و توده ای پنبه تولید می شود. نوار بهداشتی با کیفیت و با دوام خون را به خوبی جذب می نماید و مانع عبور آن از لباس زیر و کثیف شده لباس ها می شود.

افرادی که در عادت ماهیانه خود خونریزی شدید دارند از نوار بهداشتی بزرگ و بالدار استفاده می نمایند. امروزه شرکت های تولیدی انواع مختلف این محصولات را در مدل ها و مارک های گوناگون راهی بازار می کنند. 

انواع مختلف نوار بهداشتی عبارتند از:

پدهای ساده بدون بالدار کوچک و بزرگ

پدهای بالدار بزرگ و کوچک

پدهای ساده

پدهای مخصوص شب

پدهای مخصوص روز

پدهای مشبک

پدهای معطر

در فروش این محصولات اندازه نوار بهداشتی متفاوت می باشد و در سایزها کوچک، متوسط و بزرگ به فروش می روند و با توجه به میزان شدت خونریزی از آن استفاده می شود. پدهای بالدار به دلیل اینکه بال دارند به راحتی و با خیال آسوده از آن می توان استفاده

در مصرف این محصول باید هر ۴ ساعت آن را تعویض نمایید، زیرا پد اگر به مدت طولانی باقی بماند ممکن است مشکلات زیادی را برای شما ایجاد نماید و از نظر بهداشتی باید آن را به موقع تعویض نمایید.

مراکز خرید پد بهداشتی کوچک

مراکز خرید پد بهداشتی کوچک

برای خرید پد بهداشتی کوچک ، متوسط ، بزرگ می توانید به صورت حضوری و غیرحضوری از داروخانه ها، مراکز آرایشی و بهداشتی و … خریداری کنید. فروشندگان برتر انواع این محصولات را به صورت فوری با قیمت مناسب به صورت عمده به متقاضیان خود عرضه می نماید. در صورت خرید عمده از طریق فروشگاه های مجازی می توانید از قیمت مناسب آن برخوردار شوید که علاوه بر تخفیف قیمت به صورت فوری آن را به صورت رایگان به دم در منزل مشتری ارسال می نمایند.

اگر قصد خرید نوار بهداشتی به صورت آنلاین دارید می توانید از طریق این سایت با کمک کارشناسان فروش ما سفارش خرید کنید و اطلاعات لازم را در مورد نحوه خرید و قیمت محصول نیز کسب نمایید.

سمیرا زارع

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه مونیکس پد شما را به خرید بهترین محصولات بهداشتی و سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید