مجموعه مونیکس پد شما را به خرید بهترین محصولات بهداشتی و سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده نوار بهداشتی ساده بزرگ

آنچه در این مقاله می خوانید...

نکات مهم قبل از خرید نوار بهداشتیفروشنده انواع نوار بهداشتی ساده

نوار بهداشتی و خمیر دندان کرست بزرگ یکی از اقلام مورد نیاز و ضروری بانوان می باشد. این محصول دارای نمونه های مختلفی است و در سایزهای کوچک، متوسط، بزرگ و خیلی بزرگ طراحی  و تولید می شود. امروزه انواع نوار بهداشتی با مارک های معتبر ایرانی و خارجی در کشور مشاهده می شود که هر یک از لحاظ کیفیت و قیمت با هم تفاوت هایی دارند. فروش عمده نوار بهداشتی ساده بزرگ با کیفیتی مرغوب و قیمتی مناسب توسط همین شرکت انجام می شود.

فروش عمده نوار بهداشتی ساده بزرگ

نکات مهم قبل از خرید نوار بهداشتی

نکات مهم قبل از خرید نوار بهداشتی نکات مهم قبل از خرید نوار بهداشتی و خمیر دندان میسویک پمپی چیست؟ مهمترین نکته هنگام خرید کیفیت این محصول می باشد که باید به آن توجه زیادی شود، چرا که اگر کیفیتی مناسبی نداشته باشد، باعث ایجاد حساسیت و عفونت می شود. توجه به سایز و اندازه آن نیز بسیار حائز اهمیت است که باید با توجه به میزان خونریزی ابعاد و اندازه آن را انتخاب کرد.
اگر میزان خونریزی زیاد باشد؛ بهتر است از سایزهای بزرگ این محصول استفاده کنید و اگر کم باشد از اندازه های متوسط و یا کوچک می توانید استفاده نمایید.
اغلب پدهای بهداشتی برای استفاده در زمان های مشخصی طراحی می شوند و معمولا نوار بهداشتی مناسب برای شب دارای سایز بزرگتری بوده و میزان جذب بالاتری نیز دارد. برند و شرکت تولید کننده نیز مهم بوده زیرا عمدتا برندهای معتبر و صاحب نام ایرانی و خارجی انواع نوار بهداشتی را با کیفیتی مرغوب و به صورت استاندارد و بهداشتی تهیه می کنند و مشتری با اطمینان کامل می تواند آن را خریداری نماید.
از انواع نوار بهداشتی می توان به نوار بهداشتی نازک، نوار بهداشتی ساده، نوار بهداشتی مشبک، نوار بهداشتی بالدار، تامپون، نوار بهداشتی معطر و … اشاره کرد. هر کدام از این محصولات در سایزهای مختلفی ساخته می شوند. نوار بهداشتی نازک با توجه به ضخامت بسیار کم دارای جذب بسیار خوبی است.

فروشنده انواع نوار بهداشتی ساده

فروشنده انواع نوار بهداشتی ساده فروشنده انواع نوار بهداشتی ساده انواع این محصول را به صورت حضوری و یا غیر حضوری به فروش می رساند. این محصول دارای قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای است و مشتریان استقبال خوبی از خرید این محصول نشان می دهند.
در حال حاضر شرکت های تولید کننده انواع نوار بهداشتی بزرگ را با استفاده از متریال درجه یک و با رعایت بهداشت کامل تولید و ارائه می کنند. نوار بهداشتی معمولا از چند لایه الیاف طبیعی و پنبه نرم ساخته می شود و دارای باله هایی حفاظت کننده عریض با چسبندگی مناسب جهت فیکس شدن کامل نوار می باشد و هیچ گونه حساسیتی برای پوست ایحاد نمی کند.

سمیرا زارع

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه مونیکس پد شما را به خرید بهترین محصولات بهداشتی و سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید