مجموعه مونیکس پد شما را به خرید بهترین محصولات بهداشتی و سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مراکز فروش نوار بهداشتی پارچه ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

کیفیت برتر نوار بهداشتی پارچه ایقیمت روز نوار بهداشتی پارچه ای

نوار بهداشتی و خمیر دندان فوراور یکی از وسایل شخصی و مورد نیاز بانوان میباشد که هر ماه استفاده از آن واجب است، چرا که بانوان به سبب داشتن سیستم بدنی خاص در هر ماه مقدار خون از بدن آنها خارج می‌شود و به قاعدگی یا پریود معروف است. نوار بهداشتی در این زمینه کاربرد بسیاری دارد و از ورود خون بر روی لباس زیر جلوگیری می نماید. امروزه انواع نوار بهداشتی در بازار موجود است که به صورت یک بار مصرف یا پارچه ای طبق رعایت موازین بهداشتی در بازار عرضه می گردد. مجموعه ما یکی از مراکز فروش نوار بهداشتی پارچه ای در سطح کشور می باشد.

مراکز فروش نوار بهداشتی پارچه ای

کیفیت برتر نوار بهداشتی پارچه ای

کیفیت برتر نوار بهداشتی پارچه ای تولید نوار بهداشتی پارچه ای و خمیر دندان میسویک توتال ۸ در انواع و اندازه های مختلف و متنوع صورت می پذیرد در هنگام خرید این محصول بی نظیر باید دقت گردد آن را از مراکز معتبر و برند های به نام داری نمود تا از کیفیت بالای محصول اطمینان حاصل کرد استفاده از مواد شیمیایی در تولید نوار بهداشتی می‌تواند باعث ایجاد انواع بیماری‌ها و عفونت گردد خطرات زیادی به همراه داشته باشد بنابراین استفاده از برداشتی با کیفیت و دارای جنس عالی می تواند کمک شایانی در جهت رعایت بهداشت داشته باشد.

یکی از مزایای اصلی استفاده از نوار بهداشتی پارچه ای یکبار مصرف بودن آن است و قابلیت استفاده مجدد دارد و می‌تواند شست و شوی شود و دوباره استفاده گردد. استفاده از این نوار بهداشتی می تواند از لحاظ اقتصادی به صرفه باشد و نسبت به نوار بهداشتی های یکبار مصرف، بهداشتی تر است. چرا که تعویض سریع و به موقع آن می تواند از تجمع خون جلوگیری به عمل آورده و مانع از ایجاد آلودگی و تشکیل بیماریهای گوناگون گردد.

این نوارهای بهداشتی، علاوه بر لایه های پارچه‌ای دارای لایه ضدآب می باشند تا از نفوذ خون به لباس جلوگیری گردد. جنس به کار رفته در این نوارهای بهداشتی بایستی از الیافی باشد که به ناحیه تناسلی آسیب نرساند و ایجاد حساسیت ننماید. در ولید نوار بهداشتی پارچه ای باید توجه گردد که استفاده از پارچه های نامرغوب در تولید نوار بهداشتی می‌تواند باعث ایجاد انواع حساسیت ها و عفونت ها در ناحیه تناسلی گردد.

قیمت روز نوار بهداشتی پارچه ای

قیمت روز نوار بهداشتی پارچه ای برای تولید نوار بهداشتی پارچه ای که در مجموعه ما عرضه می گردد، از پارچه های مرغوب و استاندارد استفاده شده است و مشتریان عزیز با اطمینان خاطر می توانند از آنها خرید و استفاده نمایند. مجموعه ما عرضه کننده نوار بهداشتی پارچه ای با کیفیت بالا و قیمت مناسب بوده و مفتخر است فروش نوار بهداشتی پارچه ای را با کیفیت عالی پارچه و دوخت عالی به مشتریان عزیز ارائه نماید. عزیزان برای استفاده از محصولی سالم و بی خطر و همچنین محصولی به صرفه، میتوانند از مجموعه ما به صورت حضوری و مجازی خرید نمایند.

سمیرا زارع

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه مونیکس پد شما را به خرید بهترین محصولات بهداشتی و سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید