مجموعه مونیکس پد شما را به خرید بهترین محصولات بهداشتی و سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرجع فروش دستمال مرطوب رولی

آنچه در این مقاله می خوانید...

آیا استفاده از دستمال مرطوب عوارض دارد؟قیمت خرید دستمال مرطوب رولی

استفاده بیش از حد از دستمال مرطوب علاوه بر مضر بودن آن برای سلامتی پوست، می تواند تاثیر منفی هم بر روی محیط زیست گذارد. حتی اگر آن دستمال از تولیدات برند محبوب و شناخته شده ای باشد مضرات خود را خواهد داشت. مرجع فروش دستمال مرطوب رولی و خمیر دندان فوراور این مرکز بوده و شما می توانید با مراجعه به این مجموعه خرید خود را ثبت نمایید.

مرجع فروش دستمال مرطوب رولی

آیا استفاده از دستمال مرطوب عوارض دارد؟

آیا استفاده از دستمال مرطوب عوارض دارد؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که اگر در استفاده از این محصولات بهداشتی و خمیر دندان میسویک توتال ۸ افراط به خرج دهیم، می تواند مضر باشد و استفاده کم و بیش از آن می تواند برای کبد و سیستم گوارشی و اعصاب خطرناک باشد به خصوص اگر در دوران بارداری و کودکی استفاده شود.

استفاده از دستمال مرطوب مورد پسند بسیاری از بانوان بوده و دلیل این امر را راحتی استفاده از آن در هر شرایطی می دانند.

همچنین به دلیل به صرفه بودن و بوی خوبی که دارد نیز طرفداران زیادی دارد و تولید کنندگان عمده آن معتقدند که استفاده از این دستمال موجب صرفه جویی هنگفتی در مصرف آب خواهد شد.

ماده اولیه در تهیه این دستمال ها آب و الکل و مواد پلی استر می باشد. ولی متخصصین پوست توصیه اکید دارند که از سلولز در تهیه این دستمال ها استفاده و به کار گرفته شود.

تولید کنندگان این محصولات معتقدند که مواد موجود در این محصولات شیمیایی نبوده و هیچ گونه مسمومیتی را ایجاد نخواهد کرد. ولی هنوز به این پایه از اطمینان نرسیده اند که دوز پایین این ترکیبات شیمیایی هم خطر آفرین هستند یا نه؟

ماده شیمیایی اتانول که در تهیه این دستمال ها مورد استفاده قرار می گیرد خطرناک بوده و نباید از دستمال مرطوب در نظافت کردن ادرار و مدفوع کودکان استفاده گردد.

برای پاک کردن آرایش هم بهتر است از شیر پاک کن استفاده شود و  نباید از دستمال مرطوب استفاده گردد زیرا باعث بروز آکنه و چین و چروک در پوست صورت خواهد شد.

از دستمال مرطوب در مواقع ضروری و دسترسی نداشتن به آب استفاده کنید و موقع خرید آنها حتما ضد حساسیت آن را خریداری نمایید.

قیمت خرید دستمال مرطوب رولی

قیمت خرید دستمال مرطوب رولی شاید شما نیز مایل به کسب اطلاعاتی در مورد قیمت خرید دستمال مرطوب رولی باشید. این مرکز با فراهم آوردن زمینه تولید انواع دستمال های بهداشتی با قیمتی مناسب اقدام به فروش آنها کرده است.

در این فروش این محصول بهداشتی به صورت عمده و جزیی انجام می شود که فروش عمده از محبوبیت خاصی در بین خریداران خود برخوردار است.

برای اطلاع از قیمت و  ثبت سفارش خود می توانید با کارشناسان واحد فروش این مجموعه ارتباط بگیرید.

سمیرا زارع

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه مونیکس پد شما را به خرید بهترین محصولات بهداشتی و سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید