مجموعه مونیکس پد شما را به خرید بهترین محصولات بهداشتی و سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نمایندگی خرید پد بهداشتی بانوان

آنچه در این مقاله می خوانید...

مزیت های استفاده از پد بهداشتینرخ روز پد بهداشتی بانوان

پد و خمیر دندان فوراور یک نوع پوشش محافظتی است که در لباس زیر استفاده می شود تا در زمانی که خانم ها در دوره ای قاعدگی دچار خون ریزی می شود، این مایع قاعدگی با لباس زیر تماس پیدا نکند و این پد از چند لایه پنبه و الیاف مصنوعی و مواد جاذب تشکیل شده است که انواع گوناگونی دارد  نمایندگی خرید پد بهداشتی بانوان را با کیفیت و قیمت مناسب در سایت های مر بوط به آن در سراسر کشور عرضه می کنند.

نمایندگی خرید پد بهداشتی بانوان

مزیت های استفاده از پد بهداشتی

مزیت های استفاده از پد بهداشتی در گذشته خانم ها در هنگام قاعده گی و خونریزی های زایمان به جای پد از پارچه استفاده می کردنند که بسیار سخت و مشکل بود و از این وضعیت رنج می بردند و باید برای استفاده مجدد آنها را می شستن که شستن آنها کار سختی و آزار دهنده ای بود ولی با آمدن پد بهداشتی خیلی وضعیت بهتر شد و سر کله زدن با قاعده گی کمی آسان تر شد. پد یک نمونه وسیله بهداشتی مخصوص خانم ها است.

مزایت های استفاده از پد بهداشتی و خمیر دندان میسویک توتال ۸ در این است که در یک طرف آن چسب دارد به راحتی وصل لباس زیر می شود و در هنگام راه رفتن و یا خوابیدن تکان نمی خورد ودیگر مزایای پد این که جذب بالای دارد و نرم و سبک و راحت است و بعد از استفاده به سطل زباله  ریخته می شود و نیاز به دوباره شستن نیست و ضد حساسیت است.

پد انواع مختلفی دارد که هر کدام در کارایی خود استفاده می شود مثلا یک نوع پد است که مخصوص شب و مسافرت است که جذب فوق العادی دارد و خیلی راحت است و دیگری سایز بزرگ است که برای خونریزی های زیاد استفاده می شود و پد بزرگ و دارای جذب بالا در شب ها استفاده می شود و پد کوچک و ضخیم در روز ها استفاده می شود.

نرخ روز پد بهداشتی بانوان

نرخ روز پد بهداشتی بانوان نرخ روز پد بهداشتی بانوان در سایت های مربوط به آن قابل مشاهده است که تولید کنندگان پد ها را در کیفیت و تنوع بالا  از طریق سایت در سراسر کشور عرضه می کند.

سایت ها این پد ها را از تولید کنندگان به صورت فله خریداری می کنند و آنها را با قیمت مناسب به صورت جزئی و فله در اختیار مشتریان خود قرار می دهند و ما برای تهیه ای پد مورد نیاز خود، از طریق سایت ها به وسیله اینترنت محصول مورد نیاز خود را ثبت کرده و سایت ها در کمترین زمان در درب منزل آن را تحویل می دهند.

وقتی ما از طریق سایت خریداری می کنیم دست دلالان و واسطه ها را از بین می بریم و ما یک خرید مطمئن وغیر حضوری را تجربه می کنیم

سمیرا زارع

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه مونیکس پد شما را به خرید بهترین محصولات بهداشتی و سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید