مجموعه مونیکس پد شما را به خرید بهترین محصولات بهداشتی و سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش کننده دستمال مرطوب الکلی

آنچه در این مقاله می خوانید...

گلیسیرین موجود در دستمال مرطوبقیمت به روز دستمال مرطوب الکلی

انواع مختلف دستمال و صابون زغال اورکلین در بازار موجود است که دستمال مرطوب الکلی یکی از انواع مختلف آن می باشد. این محصول به دلیل وجود الکل در آن دارای خاصیت آنتی باکتریال و میکروب کشی بسیار قوی نیز است. انواع مختلف دستمال مرطوب الکلی پس از توسط و قرار گرفتن در بسته بندی های مخصوص و ویژه توسط مراکز پخش کننده آن در میان خریداران توزیع و پخش می شود. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید با ما در ادامه همراه شوید. پخش کننده دستمال مرطوب الکلی

گلیسیرین موجود در دستمال مرطوب

گلیسیرین موجود در دستمال مرطوب یکی از مهم ترین مواد تشکیل دهنده دستمال مرطوب و صابون سبوس برنج بیز گلیسیرین و یا گلیسرول است. وجود این ماده نه تنها دارای ضرر نیست بلکه فواید بسیار زیادی نیز دارد. برای درک این موضوع بهتر است این نکته را به شما یادآور شویم که گلیسیرین ماده ای است که در انواع چربی های گیاهی وجود دارد. این ماده که دارای رنگ شفافی و فاقد رنگ و بو می باشد. گلیسیرین دستمال مرطوب خواص زیر را به این محصول می بخشد.

  • مرطوب کننده پوست است: افرادی که دارای پوست های خشک می باشند می توانند با استفاده روزانه از این محصول به مرطوب شدن پوستشان کمک کنند چون گلیسیرینی که در دستمال مرطوب وجود دارد مرطوب کننده طبیعی پوست نیز محسوب می شود.
  • از پیر شدن پوست جلوگیری می کند: یکی از مهمترین خواصی که گلیسیرین موجود در این محصول دارد این است که از پیر و چین و چروک شدن پوست فرد جلوگیری می کند به همین خاطر افراد مختلف می توانند با استفاده روزانه از این دستمال از پیر شدن و ایجاد چروک بر روی پوستشان جلوگیری به عمل آورند.

قیمت به روز دستمال مرطوب الکلی

قیمت به روز دستمال مرطوب الکلی قیمت روز دستمال مرطوب الکی از جمله فاکتورهای موثر و اساسی در هنگام خرید آن می باشد. این محصول توسط شرکت های مختلفی در حال تولید می باشد. همانطور که می دانید هر کدام از این شرکت ها با توجه به میزان هزینه ای که بابت تولید این محصول در نظر گرفته است محصولات مختلفی را تولید می کند به همین خاطر قیمت محصول هر شرکت با شرکت دیگری متفاوت است.

در حالت کلی می توان گفت قیمت این محصول بر طبق عواملی همچون برند تولید کننده، نوع دستمال، ترکیبات موجود در دستمال مرطوب، میزان کیفیت، نحوه خرید آن و… متفاوت است. افرادی که خواهان خرید انواع دستمال الکی به شکل عمده هستند می توانند از طریق ارتباط با نماینده فروش انواع مختلف این محصول و همچنین بررسی محصولات موجود در فروشگاه از آخرین قیمت انواع دستمال های مرطوب الکی که در بازار ارائه شده است آگاه شوند.

سمیرا زارع

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه مونیکس پد شما را به خرید بهترین محصولات بهداشتی و سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید