مجموعه مونیکس پد شما را به خرید بهترین محصولات بهداشتی و سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت روز دستمال مرطوب الکلی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات انواع دستمال مرطوب الکلیبازار فروش دستمال مرطوب الکلی

در بازار انواع مختلفی از دستمال ها وجود دارند که هر کدام کاربردهای خاص خود را دارند، یکی از بهترین انواع این دستمال ها، دستمال مرطوب الکلی و صابون خرچنگ والنسی است که دارای مزیت های فراوانی می باشد، این محصول با داشتن ترکیبات پاک کننده عالی به عنوان بهترین دستمال پاک کنندگی شناخته شده است، قیمت روز این محصولات را می توان از این سایت استعلام گرفت.

 

قیمت روز دستمال مرطوب الکلی

مشخصات انواع دستمال مرطوب الکلی

مشخصات انواع دستمال مرطوب الکلی در بازار انواع مختلفی از دستمال های مرطوب و صابون دستشویی لوکس وجود دارند که برخی از آن ها الکلی هستند و برخی دیگر غیر الکلی که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند که در این جا به بررسی ویژگی های دستمال های مرطوب می پردازیم.

یکی از مشخصات دستمال های الکلی مرطوب، خاصیت پاک کنندگی بالای این محصولات به دلیل وجود الکل در آن ها است، وجود الکل در این نوع دستمال ها باعث شده است از نطر ضد باکتری و ضد میکروب بودن در جایگاه بالایی قرار بگیرند.

از این محصول برای تمیز کردن وسایل آشپزخانه از انواع میکروب ها و چربی ها، سرویس مبلمان منزل، رفع انواع لکه ها و آلودگی ها از دیوارها و کف ساختمان و … استفاده می شود.

البته نوعی دیگر از دستمال های مرطوب نیز در بازار کشور وجود دارند که الکلی نیستند ولی با خاصیت مرطوب کنندگی که دارند بسیار مورد استفاده قرار می گیرند، این دستمال ها حاوی گیلیسیرین هستند که بهترین محصول برای استفاده پوست صورت هستند و می توان انواع باقی مانده لوازم آرایشی و بهداشتی را از روی صورت پاک کرد.

بازار فروش دستمال مرطوب الکلی

بازار فروش دستمال مرطوب الکلی فروش دستمال مرطوب از طریق نمایندگی عرضه کننده این محصول انجام می گیرد، شما می توانید انواع مختلف دستمال های مرطوب الکلی ایرانی و خارجی را از تولید کننده و وارد کننده این محصول در کیفیت بسیار بالایی خریداری نمایید.

ما این محصولات را در بسته بندی های مختلف تولید و در بازار عرضه می کنیم تا مشتریان برای پیدا کردن دستمال دلخواه خودشان در اندازه مورد نظرشان گمراه نشوند، نحوه تولید دستمال های ما به گونه ای است که با استفاده از ترکیبات الکلی و پاک کنندگی عالی این محصولات خاصیت آنتی باکتریال دارند و به خوبی انواع میکروب ها و آلودگی ها را از بین می برند.

شما می توانید این محصول را از فروشگاه ها و یا داروخانه ها تهیه کنید اما با توجه به شرایط موجود در کشور و وجود بیماری های مختلف از جمله کرونا بهتر است خرید های خود را به صورت اینترنتی انجام دهید تا هم از تخفیفات لازم بهره ببرید و هم از گزند این بیماری در امان باشید بنابراین ما با تولید دستمال مرطوب سعی در رفع نیازهای شما داریم.

سمیرا زارع

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه مونیکس پد شما را به خرید بهترین محصولات بهداشتی و سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید