مجموعه مونیکس پد شما را به خرید بهترین محصولات بهداشتی و سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه نوار بهداشتی استخری دخترانه

آنچه در این مقاله می خوانید...

تفاوت تامپون با نوار بهداشتیقیمت نهایی نوار بهداشتی استخری

عرضه نوار بهداشتی استخری دخترانه و خمیر دندان مریدنت ترمیم کننده با بهترین کیفیت و قیمت انجام می شود. نوار بهداشتی یکی از وسایل مورد نیاز خانم ها می باشد. از این محصول بهداشتی در دوران قاعدگی استفاده می شود و در انواع مختلفی تولید می شود. یکی از نمونه های این محصول نوار بهداشتی استخری می باشد که به آن تامپون می گویند.

عرضه نوار بهداشتی استخری دخترانه

تفاوت تامپون با نوار بهداشتی

تفاوت تامپون با نوار بهداشتی

تفاوت تامپون با نوار بهداشتی و خمیر دندان میسویک کودک شامل گزینه های زیر می شود:

  • تامپون داخل مهبل گذاشته می شود. یعنی بیرون از فرج قرار می گیرد و نمی گذارد تا خون بیرون بیاید. در حالی که نوار بهداشتی بیرون از مهبل گذاشته می شود و خون قاعدگی بیرون می آید و روی آن ریخته می شود.
  • انتهایی تامپون نخی وجود دارد که می توان به راحتی آن را از مهبل بیرون کشید. ولی نوار بهداشتی فاقد نخ می باشد و کاملا روی لباس زیر گذاشته می شود.

نوار بهداشتی دخترانه معمولا اندازه کوچک تا متوسطی دارد و کاملا بهداشتی می باشد.

قیمت نهایی نوار بهداشتی استخری

قیمت نهایی نوار بهداشتی استخری

قیمت نوار بهداشتی استخری بسته به نوع برند، هزینه های تولید و شرایط بازار متفاوت می باشد. از انواع نمونه های این محصولات بهداشتی به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • تامپون ها یا همان نوار بهداشتی استخری: این نمونه محصول در آمریکا مورد توجه خانم ها قرار گرفته است. این نوع نوار بهداشتی از جنس پنبه می باشد که داخل واژن گذاشته می شود و نمی گذارد خون بیرون آید. برای خانم هایی که ورزش می کنند و یا به شنا در استخرها می روند باید از این نمونه محصول استفاده کنند تا خون از آن ها بیرون نیاید و بتوانند با خیال راحت ورزش خود را انجام دهند زمان تعویض این نوع نوار بهداشتی بین ۴ تا ۸ ساعت می باشد که این بسته به میزان خون ریزی فرق می کند.
  • نوار بهداشتی: به این محصول بهداشتی که به آن دستمال یا پارچه بهداشتی می گویند. داخل لباس زیر می گذارند. تا خون قاعدگی روی آن ها ریخته شود. این محصول در جنس های مختلفی مانند پنبه ای، مشبک، کتان، سایز بزرگ، کوچک و متوسط تولید می شود.
  • پد قابل شست و شو: این نمونه محصولات همان طور که از نامشان مشخص می باشد قابل شست و شو هستند و به مدت ۵ سال می توان از آن ها استفاده کرد. این ها محصولات از پارچه های جاذب مانند پنبه و الیاف نازک ساخته شده اند.
  • تینکس: این نمونه نوعی لباس زیر می باشد که جاذب رطوبت، ضد میکروب و ضد نشت می باشد.
  • فنجان یا کاپ قاعدگی : این نمونه محصولات در آمریکا توانسته اند خانم های زیادی را به خود جذب کنند. این نوع محصولات قاعدگی قابل شست و شو و دوستدار محیط زیست هستند شما می توانید هر ۱۲ ساعت این کاپ ها را بردارید و خون آن ها را داخل دستشویی بریزید و آن ها را بشویید و  دوباره از آن ها استفاده کنید.
سمیرا زارع

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه مونیکس پد شما را به خرید بهترین محصولات بهداشتی و سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید