مجموعه مونیکس پد شما را به خرید بهترین محصولات بهداشتی و سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

وارد کننده دستمال مرطوب کودک

آنچه در این مقاله می خوانید...

مزایا و معایب استفاده از دستمال مرطوبنرخ روز دستمال مرطوب کودک

دستمال مرطوب و صابون زغال اورکلین کودک از جمله مهمترین ملزومات و وسایل مورد استفاده کودکان می باشد. در ایران این محصول علاوه بر اینکه توسط تولیدکنندگان داخلی تولید می شود بلکه هر ساله شرکت های وارد کننده دستمال مرطوب انواع مختلف این محصول را از کشورهای دیگر نیز به داخل ایران وارد می نمایند.

وارد کننده دستمال مرطوب کودک

مزایا و معایب استفاده از دستمال مرطوب

مزایا و معایب استفاده از دستمال مرطوب بسیاری از مادران برای کودک خود به جای استفاده از دستمال های خشک و صابون سبوس برنج بیز از دستمال مرطوب استفاده می نماید. استفاده از این محصول دارای علاوه بر اینکه دارای مزایای بسیار زیادی دارد معایبی نیز دارا می باشد. در این بخش می خواهیم شما را با مزایا و معایب استفاده از دستمال مرطوب آشنا کنیم.

  • استفاده از دستمال مرطوب بسیار راحت است

یکی از مهمترین مزایای استفاده از دستمال مرطوب این است که به راحتی قابل استفاده می باشد و در شرایط و موقعیت های مختلف در دسترس است. مادران به سادگی می توانند در هنگام مسافرت و در زمانی که آب در دسترسشان نیست از این محصول استفاده کنند.

  • معطر است

این محصول به دلیل عطر و رایحه بسیار خوبی که دارد مورد توجه می باشد. نرم و لطیف بودن، بسته بندی مناسب از جمله ویژگی های مثب دیگر این دستمال محسوب می شود‌.

  • باعث صرفه جویی در مصرف آب می شود

استفاده از دستمال مرطوب قبل از شستن کودک به میزان قابل توجهی مصرف آب را کاهش می دهد.

  • معایب دستمال مرطوب

هر چند که درون این محصول الکل وجود ندارد اما ترکیبات مختلفی برای جلوگیری از میکروبی شدن آن استفاده شده است که این مواد برای سلامتی انسان مضر می باشد. برای مثال یکی از رایج ترین ترکیبات فنوکسی اتانول است که خاصیت میکروب کشی و آنتی باکتریالی دارد. این ترکیب در اثر استفاده طولانی مدت ممکن است در بخش های مختلف بدن همچون سیستم گوارشی و… مشکل ایجاد کند.

نرخ روز دستمال مرطوب کودک

نرخ روز دستمال مرطوب کودک نرخ روز دستمال مرطوب کودک از سوالات عمده خریداران آن می باشد. شرکت تولیدکننده دستمال مرطوب در ایران وجود دارد و انواع مختلف این محصول را با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه که موجب حساسیت و بروز آلرژی در کودکان می‌شود تولید می نماید. پس در حالت کلی می توان گفت نرخ روز این محصول متغییر است و بر اساس عواملی همچون برند تولید کننده، شیوه بسته بندی، میزان کیفیت، تعداد دستمال های موجود در هر بسته و… قیمت آن مشخص می شود.

این مرکز خرید نیز به عنوان فروشگاه اینترنتی انواع مختلف دستمال مرطوب محسوب می شود. خریداران به راحتی می توانند در این فروشگاه با انواع مختلف این محصول و ویژگی های هر کدام از آنها را آشنا شوند و اطلاعات کافی در خصوص نرخ روز هر کدام از آنها نیز بدست آورند.

سمیرا زارع

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه مونیکس پد شما را به خرید بهترین محصولات بهداشتی و سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید