مجموعه مونیکس پد شما را به خرید بهترین محصولات بهداشتی و سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده نوار بهداشتی بالدار سایز بزرگ

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع نوار بهداشتی و کاربرد آنخرید عمده نوار بهداشتی به قیمت کارخانه

یکی از فروشگاه های فروش آنلاین نوار بهداشتی عمده و خمیر دندان فوراور، سایت فروش آنلاین محصولات ما است که افراد می توانند با مراجعه به سایت مذکور ضمن برخورداری و خرید از این اجناس با کیفیت و البته مقرون به صرفه، از اطلاعات و راهنمایی های کارشناسان واحد فروش ما مطلع شوید و خریدی آگاهانه داشته باشید.

فروش عمده نوار بهداشتی بالدار سایز بزرگ

انواع نوار بهداشتی و کاربرد آن

انواع نوار بهداشتی و کاربرد آن آشنایی با ۶ نوع نوار بهداشتی و خمیر دندان میسویک توتال ۸ و کاربرد هر کدام:

نوارهای بهداشتی عموما به عنوان پدهای بهداشتی یا پد شناخته شده اند. آن ها در شکل ها، سایز ها، ضخامت و جنس های گوناگونی می باشند، بر طبق این می توانید تصمیم بگیرید که چه نواری برای فرد مناسب است و نیاز فرد را بر طرف می کند. در زیر شش نوع پد اصلی که در یک فروشگاه یافت می شود معرفی شده است:

۱- نوار بهداشتی روزانه

نوار بهداشتی روزانه، نازک ترین مدل نوار بهداشتی در بازار است. آن ها می توانند کوتاه و نازک باشند تا بتوانند روی لباس زیر بچسبند، و یا گاهی به اندازه کافی بلند و کشیده نیستند تا بتوانند کل فضای مورد نظر را بپوشاند. به طور عمومی شامل یک لایه نازک از چسب در قسمت زیرین می باشند که سبب ثابت ماندن در محلی باشند که قرار می دهید. این نوارهای بهداشتی روزانه دارای مواد بدون بو هستند.

۲- نوار بهداشتی برای خونریزی متوسط

این ها جزو رایج ترین نوع پد می باشد که در فروشگاه ها وجود دارند. معمولا نوارهای عموما با یک پاکت صورتی مشخص شده اند تا پیدا کردن آن آسان تر باشد. یک پد معمولی ضخیم است تا مقدار خون بیشتری را در خود جذب کنند. مثل نوار های روزانه حاوی یک لایه نازک از چسب در قسمت زیر است، مقداری چسب آن کمی قوی تر است تا پد در جای خود ثابت باشد.

۳- نوار بهداشتی جهت خونریزی های زیاد

این نوار بهداشتی برای جریان سنگین یا شدید خونریزی مثل پدهای معمولی یا پدهای شبانه نیست. بعضی برندها شاید کمی بلندتر از نمونه های دیگر معمولی باشند و به طور کلی همیشه ضخیم تر از پدهای عادی هستند. این پدها می توانند کمی پر حجم تر باشند، پس خوب است آن ها با لباس های گشاد پوشیده شود.

۴- نوار های شبانه

نوارهای شبانه ضخیم ترین مدل ها می باشند و دارای بیشترین مقدار حفاظت را دارند. این کار به این دلیل است که تولید کنندگان می دانند که فرد نمی خواهد در طی شب اقدام به تعویض نوار کند، پس به محافظت بیشتری نیاز دارید تا بتوانید آرام بخوابید. این نوع نوار ها بسیار کشیده و عریض است تا جایی که تمام قسمت داخلی شورت فرد را بپوشاند.

۵- نوارهای نوع پنبه ارگانیک

بیشتر نوارها از پنبه های سفید شده صنعتی تولید می گردند و دارای ژل مخصوص جهت جذب خون و ترشح می باشند. پیدا کردن این نوار بهداشتی کمی سخت تر از نوارهای معمولی است، ولی هزینه آنها تقریباً مشابه است، به همین دلیل نگران هزینه بیشتر برای آن ها نباشید.

۶- نوارهای قابل شست و شو

مصرف این نوارها شاید ناخوشایند به نظر برسد، ولی این مدل ها گزینه هایی عالی و سازگار با محیط زیست هستند.

 

خرید عمده نوار بهداشتی به قیمت کارخانه

خرید عمده نوار بهداشتی به قیمت کارخانه جهت خرید انواع نوار بهداشتی مناسب پوست و همچنین جلوگیری از حساسیت پوستی می توانید به سایت فروش آنلاین ما جهت خرید محصول مورد نیاز خود مراجعه کرده و خرید خود را انجام دهید. با توجه به نوسان قیمت ها، نمی توانیم قیمت نوار بهداشتی را به طور دقیق تعیین کنیم.

سمیرا زارع

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه مونیکس پد شما را به خرید بهترین محصولات بهداشتی و سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید