مجموعه مونیکس پد شما را به خرید بهترین محصولات بهداشتی و سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه کننده نوار بهداشتی بالدار ضد حساسیت

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی های نوار بهداشتی بالدارفروش مستقیم نوار بهداشتی بالدار

نوار بهداشتی بالدار و صابون آنتی باکتریال دتول مناسب بانوانی است که  عادت ماهانه می شوند و همانطور که از نام این محصول پیداست در بسته بندی های کاملا بهداشتی ارائه می شوند، تا سلامتی بانوان حفظ گردد. قبل از رواج نوارهای بهداشتی از دستمال های نخی استفاده می گردید که این کار علاوه بر صرف زمان زیاد جهت شست و شو، کارایی نوارهای بهداشتی را نداشت. عرضه کننده نوار بهداشتی بالدار محصولی درجه یک و ضد حساسیت ارائه می کند.

عرضه کننده نوار بهداشتی بالدار ضد حساسیت

ویژگی های نوار بهداشتی بالدار

ویژگی های نوار بهداشتی بالدار در این بخش به معرفی ویژگی های نوار های بهداشتی بالدار و صابون چای سبزان جی خواهیم پرداخت. این محصولات بسیار مشابه پوشک های بچه گانه هستند، با این تفاوت که کوچکتر می باشند. به منظور اینکه خون ناشی از قاعدگی به بیرون از لباس زیر نفوذ نکند، مورد استفاده قرار می گیرد.

سمت پشتی نوار بهداشتی دارای یک لایه چسب است تا در هنگام استفاده به لباس زیر بچسبد و حرکت نکند. این محصولات، از پنبه و مواد جاذب تشکیل شده اند، به همین دلیل، به راحتی مایعات را به خود جذب می کنند. نوارهای بهداشتی به صورت کاملا استریل تهیه می شوند و فاقد هرگونه آلودگی می باشند.

به منظور استفاده صحیح و مناسب از محصول، لازم است تا قسمت چسب دار و باله های چسبی به لباس زیر چسبانده شوند. همچنین باله ها مانع از نفوذ ترشحات و خون قاعدگی به بیرون می شود. لازم است تا بعد از استفاده آن را درون دستمال کاغذی بپیچید و درون سطل آشغال بگذارید.

این محصولات انواع و اندازه های مختلفی دارند. انواع بالدار بیشتر برای زمان هایی که شدت خون ریزی بالا است، مورد استفاده قرار می گیرد. لازم است تا بدون توجه به خشک بودن نوار، بعد از استفاده، هر ۴ ساعت یک بار تعویض گردد و در صورتی که شدت خونریزی زیاد باشد، این مدت به دو ساعت کاهش یابد، در غیر این صورت احتمال رشد میکروب ها و ایجاد عفونت در بدن افزایش می یابد.

بعد از چند ساعت استفاده از نوارهای بالدار بهداشتی، این محصولات بوی بدی می گیرند و به منظور رعایت نکات بهداشتی و جلوگیری از ایجاد عوامل بیماری زا، تعویض نوار بهداشتی ضروری است. قبل از تعویض نوار بهداشتی، ناحیه مهبل را خوب شست و شو دهید و سپس خشک نمایید.

فروش مستقیم نوار بهداشتی بالدار

فروش مستقیم نوار بهداشتی بالدار نوار بهداشتی ضد حساسیت از مواد اولیه با کیفیت تهیه می گردد.

فروش نوار بهداشتی در اندازه های مختلف صورت می گیرد و شما می توانید با توجه به نیاز خود، سایز مناسبی انتخاب نمایید. فروش مستقیم نوار بهداشتی بالدار، به صورت عمده صورت می گیرد.

سمیرا زارع

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه مونیکس پد شما را به خرید بهترین محصولات بهداشتی و سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید