مجموعه مونیکس پد شما را به خرید بهترین محصولات بهداشتی و سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مراکز فروش دستمال مرطوب فانتزی عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

مهم ‌ترین ویژگی های دستمال مرطوبقیمت روز دستمال مرطوب فانتزی عمده

مراکز فروش دستمال مرطوب فانتزی عمده و دستمال کاغذی تنو ۱۵۰ برگ دولا با فروش این محصول در انواع مدل، طرح و کیفیت بسیار بالا سعی می کنند تا مشتریان بسیار زیادی را به سمت این محصول جذب نمایند. این مراکز با فروش عمده این محصول موجب می شوند که کیفیت این محصول بالاتر رفته و هزینه تمام شده آن برای مشتریان بسیار کاهش یابد تا همه بتوانند به این محصول دسترسی داشته باشند و آن را خریداری نمایند.

مراکز فروش دستمال مرطوب فانتزی عمده

مهم ‌ترین ویژگی های دستمال مرطوب

مهم ‌ترین ویژگی های دستمال مرطوب انواع دستمال مرطوب و دستمال کاغذی بیتا حاوی گلیسیرین، آب و مرطوب کننده می باشد. این دستمال اغلب به رنگ سقید است و الیاف آن نیز ترکیبی از پلی استر و الیاف پنبه می باشد. امروزه از این محصول هم در داخل خانه و هم در آرایشگاه ها بسیار استفاده می کنند.

وجود نوع نرم و مرطوب این دستمال ها باعث می شود که هیچ اثری بر روی پوست دست باقی نماند و موجب خشکی آن نیز نمی شوند. بسته بندی محکم و خاص این دستمال ها باعث شده است که برای مدت طولانی بتوانیم از آن استفاده نماییم.

از ویژگی های دستمال مرطوب می توانیم به حالت ضد میکروبی، جلوگیری از ورود انواع باکتری، دارا بودن لطافت، بوی بسیار خوب و صرفه اقتصادی بالا اشاره نماییم که جزو مزایا و ویژگی های اصلی دستمال مرطوب به حساب می آیند.

انواع دستمال مرطوب بر پایه آب تولید شده است و هیچ گونه الکلی در آن ها به کار نرفته است و در آن ها نیز از ماده ای به نام فنوکسی اتانول استفاده شده که دارای خواص ضد میکروبی می باشد.

این نوع دستمال ها در بسته بندی های متنوع و مختلف در بازار موجود می باشند که همین امر سبب شده است تا ما بتوانیم از بین تنوع بالای آن ها مدل مورد نظر خود را به آسانی انتخاب و خرید نماییم.

قیمت روز دستمال مرطوب فانتزی عمده

قیمت روز دستمال مرطوب فانتزی عمده قیمت روز دستمال مرطوب فانتزی عمده به برند، کیفیت و جنس آن بستگی دارد و با توجه به نوسانات قیمت کالا ها در کشور، این محصول نیز قیمت ثابتی ندارد و متغیر می باشد.

برای خرید مستقیم این محصول حتما باید از مراکز معتبر اقدام نمود تا بتوانیم آن را در کیفیت های بسیار بالا و در قیمت مناسبی خرید نماییم تا همواره شاهد درجه کیفی بالای این محصول باشیم.

این مجموعه از عرضه کنندگان عمده انواع دستمال مرطوب فانتزی می باشد که این محصول را از نوع مرغوب به فروش می رساند و به دلیل روند خرید اینترنتی باعث شده است مشتریان بسیار زیادی را به سمت این محصول جذب نماید، همچنین کارشناسان فروش این مرکز به طور دائمی پاسخگوی سوالات خریداران خواهند بود.

سمیرا زارع

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه مونیکس پد شما را به خرید بهترین محصولات بهداشتی و سلولزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید